Erfaringer med overtid og oppfølging?

LyDi

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som har erfaring med overtidskontroller/igangsetting på KK Bergen?
Er litt bekymret for at jeg skal gå for lenge over (selv om jeg ikke er på overtid før i oktober). Er bare 40 + 5 idag, og har fått time på KK neste tirsdag (da er jeg 41 + 5) for terminkontroll. Fikk et skriv fra jordmor om at fødsel ikke vil bli satt i gang før jeg er 12 dager over tiden, men at igangsetting kan bli utsatt to dager hvis det er helg. I mitt tilfelle vil jeg være 12 dager over på en fredag (just my luck). Det vil jo si at jeg ikke kan bli satt i gang før jeg er 15 dager over (mandag 8.10.) Er det virkelig slik at jeg kan risikere å måtte gå 15 dager over tiden her i Bergen?? Herregud kjenner jeg mister motet helt nå!
 
Var på tidlig overtidskontroll på KK i dag (9 dager over i dag). Ble sjekket og tøyd. Fikk time til å ta vannet på lørdag, så tror du kan bli satt igang selvom det er helg :)
 
Var på tidlig overtidskontroll på KK i dag (9 dager over i dag). Ble sjekket og tøyd. Fikk time til å ta vannet på lørdag, så tror du kan bli satt igang selvom det er helg :)

Det var godt å høre!! Får håpe det hjelper med litt tøying. Masse lykke til!
 
Jeg hadde første terminkontroll på en søndag, ble satt i gang tirsdag. Fikk inntrykk av at alt gikk som vanlig i helgene også veldig fornøyd med de på føden på kk i Bergen!
 
Back
Topp