Har ei lita jente på snart 5 mnd som i det siste har blitt ganske vanskelig å legge. Det er kun jeg som kan legge henne, hun godtar ikke at mannen skal gjøre det, og selv når jeg legger henne så må jeg bysse henne i søvn og legge henne veldig forsktig ned, hvis ikke våkner hun og hyler til. Så det ender med at jeg legger henne midt i senga vår eller ammer henne i søvn liggende...
Men får å gjøre det lettere for alle så tenker jeg å prøve å venne henne til å sovne av seg selv i senga si, og lurer på å bruke opp/ned metoden... Det går ut på å legge henne i egen seng, ta henne opp når hun begynner å gråte, roe henne ned, legge henne ned igjen og fortsette slik til hun sovner av seg selv i senga.
Noen som har gode eller dårlige erfaringer med denne metoden, eller har andre metoder dere tenker kan fungere bedre?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men får å gjøre det lettere for alle så tenker jeg å prøve å venne henne til å sovne av seg selv i senga si, og lurer på å bruke opp/ned metoden... Det går ut på å legge henne i egen seng, ta henne opp når hun begynner å gråte, roe henne ned, legge henne ned igjen og fortsette slik til hun sovner av seg selv i senga.
Noen som har gode eller dårlige erfaringer med denne metoden, eller har andre metoder dere tenker kan fungere bedre?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app