Lurer på om en moonboonvugge er verd pengene? Hvor lenge har dere brukt den? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
). Han sov godt i vugge, vogn og seng både dagtid og natt.
Vi har kun erfaring med den flate vuggen.Tusen takk for svar! 2020 barnet mitt hadde kolikk, tror ikke det var så utbredt da, for hadde virkelig trengt noe som gjorde at jeg kunne legge henne fra meg…
Hvilke modeller har dere hatt? Flat bunn eller slynge? Jeg har en leandervugge, som jeg ser noen monterer motor og strikk på. Det blir jo litt billigere (2300), men usikker på om jeg heller skal gå for den slyngevarianten.![]()
Spesielt når vi ikke vet om behovet vil være der en gang.. Trodde i mitt naive sinn at det var motor og stativ som kostet flesk
Vi har mulighet til å låne moonboon denne gangen (brukte det ikke sist), men kun med hengevugge. Synes den ser nesten litt skummel ut og klarer liksom ikke helt å skjønne at det skal være en bra stilling å sove i for så små. Skjønner det hvis det er snakk om refluks f.eks. Noen med erfaring?
Tenkte derfor litt på å kanskje kjøpe til en vugge med flat bunn, men synes det var en het vill pris - selv på salgSpesielt når vi ikke vet om behovet vil være der en gang.. Trodde i mitt naive sinn at det var motor og stativ som kostet flesk
![]()
Jeg tok litt av på det salget… så kjøpte slynge, motor, og en ekstra fjær beregnet på flat bunn. Har en leandervugge fra før, og har snakket med flere som sier at den fungerer godt med motor og fjær. Leandervuggene kan man få ganske rimelig brukt, om det er et alternativ for degVi har mulighet til å låne moonboon denne gangen (brukte det ikke sist), men kun med hengevugge. Synes den ser nesten litt skummel ut og klarer liksom ikke helt å skjønne at det skal være en bra stilling å sove i for så små. Skjønner det hvis det er snakk om refluks f.eks. Noen med erfaring?
Tenkte derfor litt på å kanskje kjøpe til en vugge med flat bunn, men synes det var en het vill pris - selv på salgSpesielt når vi ikke vet om behovet vil være der en gang.. Trodde i mitt naive sinn at det var motor og stativ som kostet flesk
![]()