Jeg har takket ja til modningsakupunktur fra uke 37. Noen som har prøvd det tidligere? Ble dere modne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette kan du kanskje spørrje jordmor Katrine om ho har nokon erfaringar med? Ho har nettmøte her på forumet torsdag 20.juni kl. 20-22, men du kan poste spørsmålet ditt allereie no. Trykk her for å kome til nettmøterommetVar på kontroll hos jordmor og hun satte nålene litt overalt på kroppen. Det bar så avslappende å ligge der bare. Skal tilbake neste uke igjen. Håper at det gir modning og at livmora klarer å jobbe godt under fødsel har noen andre vært på akupunktur? Kjente dere noe forandring i ettertid?
Sniker fra august: hvor får man modningsakupunktur? Er det en jordmor som gjør det eller en akupunktør privat? Jeg kunne kanskje tenke meg å prøve det når termin nærmer seg.
Jeg får det gratis i forbindelse med vanlig kontroll hos jordmorJeg har veldig lyst til å prøve! Men det er skrekkelig dyrt
Hvor selger de bringebærbladkapsler?Jeg prøvde i uke 37 og selv om jeg var spent å prøve, etter 8 min ble veldig uvel og sleit med å puste. Måte trykke på nødknappen og jordmoren fjernet nålene med en gang. Jordmoren skjønte ikke hva skjedde men hun sa det hender av og til. Prøver å fortsette med bringebærblad kapsler i hvertfall.
På helsekost butikkerHvor selger de bringebærbladkapsler?
Jeg har veldig lyst til å prøve! Men det er skrekkelig dyrt
Jeg spurte på sykehuset sist jeg var der, men legen sa jeg måtte snakke med jordmor på helsestasjonen. Men jordmor på helsestasjonen sa at ingen kommunale gjorde det, så der kunne ingen hjelpe. Litt usikker på om legen skjønte hva jeg menteJeg får det på sykehuset og da betaler jeg bare 75kr per behandling, men er vel kanskje betydelig dyrere om man må ta det privat.
Jeg spurte på sykehuset sist jeg var der, men legen sa jeg måtte snakke med jordmor på helsestasjonen. Men jordmor på helsestasjonen sa at ingen kommunale gjorde det, så der kunne ingen hjelpe. Litt usikker på om legen skjønte hva jeg mente