Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, tusen takk for svar!Min erfaring er at de er noe dritter lite sensitive og slår seint ut. Har fått mer tydelig strek på vanlig babyplan og makesure enn metode tidlig.
Da lever håpet mitt litt videre 

Enig med hun over her, for meg har dem slått ut senere enn babyplan og andre testermen har hvertfall aldri fått skygge på dem i det minste. Så når man først ser strek så er man gjerne gravid.
Jeg fikk denne 12 dpo:
Vis vedlegget 371005
Kunne skimte noe, men ble veldig skuffet.. Så fikk jeg disse 14 dpo, altså to dager senere..
Vis vedlegget 371006
Metode er nederst!
Håper nesten den første testen var defekt, for syns det var veldig stor forskjell på to dager.![]()
Bra de ikke gir skygge da hvertfall, da får jeg fortsette å tese og håpe på det beste. Tusen takk for svar dere, det setter jeg veldig pris på
Virker ikke spesielt bra de her altså!Skyggestreker OG reagerer sentHadde en tråd om det her for et par måneder siden og da virket det som mange mener de blir sent positiv. Min erfaring er at det var skyggestrek på alle testene når jeg ikke var gravid, i tillegg til at de blir sent positiv.
Ikke gravid - skyggestrek, litt vanskelig å se på bildet:
Vis vedlegget 371023
Gravid, 13 dpo:
Vis vedlegget 371024
Bra jeg fikk babyplan i posten i dag 

Enig i det! Svakere streker, men aldri fått strek om jeg ikke har vært gravid.Enig i at metode sine ikke blir like sterke som andre tester, men synes de har vært pålitelige. Fikk aldri skyggestrek på dem, men det har jeg derimot fått mye av på babyplan sine. Sverger til make sure nå, de har det aldri vært noe tull med så langt![]()