erfaringer med lutinus noen

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
noen som vil dele erfaringer når de gikk/går på Lutinus tabl...?

jeg tok de to første i går og tatt i dag og, morgen/ettermiddag/kveld
siden i går har jeg hatt stikking i magen, føler meg litt oppblåst, og jeg må egentlig på "bommelom" føles det, men klarer ikke helt det der....bare luft :(
står jo at det er bivirkninger på det, men kom veldig raskt synes jeg...men men håper ikke det er sånn i 14dager, er vondt når det stikker.og man ikke kommer seg på do
..og har og "mensmurringer" føles det som...
huf...måtte bare si dette :/

Jeg følte meg veldig utilpass og oppblåst hele tiden med Lutinusen. På de to siste forsøkene har jeg brukt Crinone i stedet og har mye mindre bivirkninger av den. Men tror ikke jeg følte den påvirket fordøyelsen da, bare var ekstremt oppblåst i magen og veldig hormonell..

Ikke hatt noe påvirkning av fordøyelsen, men blir trøtt, kvalm, svimmel og får stor mage (ser rimelig gravid ut).

Bivirkningene kommer veldig raskt når man begynner med Lutinus.
Bare å krysse fingrene for at det kommer seg litt, men du vil nok måtte regne med å ha mer eller mindre bivirkninger hele perioden. Du får se på det som oppladning til graviditeten, da kan du ha mye moro i vente.  ;-)

okey :) takk for svar jenter...
ja det gjør meg ikke noe med disse bivirkningene hvis det fører til noe godt etterpå ;)
får smøre meg med tålmodighet.....

Jeg har kun vært trøtt.. Eller periodevis oppblåst, men ikke konstant oppblåst gjennom de 14 dagene..

takk :)
en annen ting og (litt ekkelt sorry)
men ser jo at tabl går i oppløsning "der inne", og nå jeg er på do eller  når jeg våknet i dagmorges så har det kommet noe av tabl ut i "flytende" hvis dere skjønner...
er dette normalt? må jo gå med truseinnlegg hele tiden da... 

Hehe, det er mye gris med progesteronen. Like greit å gå med truseinnlegg da ja!
(Opplever noe av det samme med crinonen)

Back
Topp