Erfaringer med letorazol?

JuliJente89

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Vet det er en tråd om dette et annet sted, men fant den ikke igjen, så lager en ny
Begynte på dette i går, og skal prøve et par mnd, er tilsynelatende ikke noe galt med oss, har sykluser på 28-32 dager, men virker som eggene modner litt sent selvom jeg har el hver mnd, vi har prøvd nå i 2-3 år. Så lurer på deres erfaring med dette?
 
Begynte på Letrozol dobbel kur og ble gravid første mnd :happy:
Hadde da prøvd 1 år. Dårlige/manglende el.
 
Hei.
Er på min første runde med letrozol nå, 4 dagen. Starten på CD4 og skal ta til CD 8. Er veldig spent på om det fungerer. Merker en del bivirkninger men det er vel normalt ☺️ Type hodepine, kvalme og hetetokter.. Noen andre som merker no til bivirkninger?
 
Gravid 33+1 etter 5 runde enkel dose med Letrozol. :) ga meg eggløsning hvertfall!
Brukte også metformin for å gå ned i vekt/stabilisere syklus.
Så gøy å høre historier hvor letrozol fungerer☺️ jeg fikk beskjed om å ta letrozol hver 2 mnd, gjorde du det også? Er det vanlig med pause?
 
Så gøy å høre historier hvor letrozol fungerer☺️ jeg fikk beskjed om å ta letrozol hver 2 mnd, gjorde du det også? Er det vanlig med pause?
Jeg tok hver måned. Hadde en pausemåned om jeg husker rett, men så var syklusene mine lange, type 60 dager, så de så ikke noe poeng i det å vente liksom... :)
 
Jeg tok hver måned. Hadde en pausemåned om jeg husker rett, men så var syklusene mine lange, type 60 dager, så de så ikke noe poeng i det å vente liksom... :)
Aah ja skjønner. Syklusen min er på 39 dgr så håper det klaffer på dette forsøket. Hvis ikke blir det så lenge å vente. Har alt prøvd å bli gravid uten hjelp i 1 år og 9mmd.
 
Aah ja skjønner. Syklusen min er på 39 dgr så håper det klaffer på dette forsøket. Hvis ikke blir det så lenge å vente. Har alt prøvd å bli gravid uten hjelp i 1 år og 9mmd.
Vi prøvde ca 1 år med hjelp, så skjønner frustrasjonen. Du må bare ha tro på at det funker etterhvert. :)
 
Vet det er en tråd om dette et annet sted, men fant den ikke igjen, så lager en ny
Begynte på dette i går, og skal prøve et par mnd, er tilsynelatende ikke noe galt med oss, har sykluser på 28-32 dager, men virker som eggene modner litt sent selvom jeg har el hver mnd, vi har prøvd nå i 2-3 år. Så lurer på deres erfaring med dette?
Hei :) Jeg er på 4. måneden nå med Letrozol. Jeg har lange og ustabile sykluser med og uten el. Har ikke blitt gravid med Letrozol enda, men det gir meg i det minste regelmessig syklus med el rundt cd14-16. Før kom den ikke før cd18-26. Varierte veldig:)
 
Back
Topp