Erfaringer med Klinikk Hausken i Oslo

Bkno9118510

Betatt av forumet
Hei!
Vi går til klinikk Hausken i Oslo, men har lest i ettertid at mange har negative erfaringer med de.
Er jo redd det skjer noe feil der som gjør sjansene våre mindre, så leter vel egentlig etter noen positive erfaringer, og kanskje noen som har en lykkelig historie også og endt som gravid?
 
Har bare erfaring med hausken i Haugesund og Jon hausken selv .

Greit nok fornøyd.
Med første hadde jeg hausken til all oppføring og all hjelpe medisin men uttak/insett var i dannmark. Men uten Jon og hans tiltak/forslag og/støtte medisiner hadde jeg aldri blitt gravid. Hadde ett ivf forsøk hvor jeg var hos andre kollegaer av Jon og i dannmark og ingen oppdaget at jeg hadde hjerteformet livmor som var delt før jeg kom til Jon .. så han er flink..Ble gravid på 3 ivf den gang.’ Og fikk en jente.
Den gang tok jeg både scratching , fikk abyl e, ovitrelle, prednisolon, assisted haching på eggene, klexane , crinone, Full pakke og lyktes jo.


Nå i gang med søskenforsøk
Første gikk ikke , fikk ut 11 egg 5 befrukta og 1 inn ikke gravid


I gang med andre nå og innsett i morgen.
Føler vel de er blitt litt mer samlebånd nå enn for noen år siden når jeg holdt på. Men Jon tar seg tid men føler det går noe fort noen ganger. fikk ut kun 4 egg denne gang og kun 2 befrukta. Og hadde over 20 eggposer .. han hadde ingen god forklaring på det. Samme stimulering som sist.

Samme støtte medisiner nå prednisolon , abyl-e, klexane, clycogest , ovitrelle etter insett.
 
Stadig nye leger som slutter ved Hausken i Oslo! Det er en lege som jeg likte veldig godt som har sluttet å jobbe ved hausken… det samme skjedde for 2 år siden da vi hadde første runde- 2 leger sluttet og det ble bare kaos etter det.
 
Back
Topp