Erfaringer med kiropraktor

Gullx2

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nokon som har erfaring med kiropraktor med rygg- og bekkenplager? Er ikkje interessert i å høyre at dette er bortkasta penger - det har eg høyrt før. Ryggen har vore vond dei siste vekene og i kveld begynte eg å kjenne det i bekkenet også.. er berre 6+4, og om dette skal fortsette blir det eit langt svangerskap..
 
Hadde både låsning og løsning da jeg gikk med 7åringen. Gikk til kiropraktor en gang i uka for å holde meg såpass at jeg kunne jobbe. Til slutt ble jeg sykemeldt fordi han syns det var litt tullete at jeg skulle gå til han så mye for å kunne jobbe to-tre dager i uka.
Men det hjalp meg :)
Hjalp også med akupunktur :)
 
Hadde både låsning og løsning da jeg gikk med 7åringen. Gikk til kiropraktor en gang i uka for å holde meg såpass at jeg kunne jobbe. Til slutt ble jeg sykemeldt fordi han syns det var litt tullete at jeg skulle gå til han så mye for å kunne jobbe to-tre dager i uka.
Men det hjalp meg :)
Hjalp også med akupunktur :)
Takk for svar! Har time i morgon, så er spent! :)
 
Var hos kiropraktor 1 gang i uka gjennom hele svangerskapet med første - gikk fra å trenge krykker på grunn av bekkensmerter til å bare ha bittelitt smerter om kvelden!! I tillegg har den samme kiropraktoren fått halvert migreneanfallene mine på grunn av at hun oppdaget låsninger i nakken min! Jeg er kiropraktorfrelst :) Men finn en god som ser på hele kroppen i sammenheng :)
 
Jeg går til kiropraktor med rygg, bekken og nakkeplager (som utløser mye migrene) og det hjelper iallefall meg. Jeg har fått styrke- og tøyeøvelser som jeg gjør hjemme og det har hatt god effekt. ☺️ Nå er jeg innom henne hver tredje uke og ellers etter behov.
 
Så bra! har fått anbefalt ein, så blir spennande å sjå! Håpar det hjelper!
 
Back
Topp