Erfaringer med jollyroom?

Linnie

Flørter med forumet
Noen av dere som har handlet på jollyroom.no? De har så mye der! Og en del tilbud.. Så vurderer å handle inn det meste der, digg å få levert også :)

Har kun gode erfaringer! Bestilt både voksipose, stellebord, babycall +++. Gratis frakt over 1000 kr mener jeg det er og. De betaler også tilbake mellomlegget hvis du finner samme vare billigere et annet sted, innen 2 uker tror jeg det var.

Jeg bestilte der forje uke, stellematte, voksipose og stelleveske:) jeg har ingenting å si på det iallfall. Gratis frakt og rask levering syns jeg:)

Nei ikke jeg heller før jeg leste litt på kjøpsvilkår :) Så nå at det var 7 dager etter kjøp forresten.
Smart da.. Fått meg ny hobby da, sjekke priser. Hehe, neida :) men det er jo fint hvis man vet at man har sett varen billigere et annet sted.

Bestilte lampe der på mandag, har hentelapp idag så spent på den :)

Bestilte vogn, bilsete og en del annet utstyr der. Bestilte lørdag, og varene kom tirsdag og onsdag! Bare positivt å si :)

Bare positivt å si, har bestilt både vogn og bilstol fra dem:) fikk varen kjapt og god info på mail om at de hadde mottatt bestilling og når varen var sendt :)

Bestilt for det meste klær. Nå sist stelleveske og regntøy. Veldig praktisk og ofte på tilbud! Halv pris på didrickson foret regntøy-best i test :)

Positivt!! :)
Har bestilt bilstol, vognpose og tåteflaske der nettopp og er super fornøyd! :) Slenger med bilde!

Vedlegg

• 1440926251075.jpg
    1440926251075.jpg
    97,3 KB · Visninger: 52
  • 1440926275695.jpg
    1440926275695.jpg
    200,1 KB · Visninger: 50
Back
Topp