Unnskyld, men måtte le høyt!Fan! Blir igangsatt imorgen..![]()
Huff, ok, alle vil jo at det skal skje naturlig, men på den positive siden...du har noe å forholde deg til og de tar godt vare på deg. Sender deg en god klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unnskyld, men måtte le høyt!Fan! Blir igangsatt imorgen..![]()
Ja er det ikke komiskUnnskyld, men måtte le høyt!
Huff, ok, alle vil jo at det skal skje naturlig, men på den positive siden...du har noe å forholde deg til og de tar godt vare på deg. Sender deg en god klem!![]()
Hehe...bare å ta copy paste og lime det inn i klagetråden ogJa er det ikke komiskDen som faktisk ønsker å føde til termin blir igangsatt i uke 37! Jeg har jo telt dagene til mandag når bhg åpner og jeg kan hvile igjen! De strippet meg før de sendte meg hjem og sa " sov mest mulig". Veldig lett når jeg har kynnere uten pause og krampe i korsryggen etter strippinga! Burde skrevet på klagetråden isteden ser jeg
![]()
Ja er det ikke komiskDen som faktisk ønsker å føde til termin blir igangsatt i uke 37! Jeg har jo telt dagene til mandag når bhg åpner og jeg kan hvile igjen! De strippet meg før de sendte meg hjem og sa " sov mest mulig". Veldig lett når jeg har kynnere uten pause og krampe i korsryggen etter strippinga! Burde skrevet på klagetråden isteden ser jeg
![]()
Tusen takk. Satser på at denne igangsettelsen blir bra!Lykke til med igangsettingen - dette går bra! Og ja, søvn er jo lurt men ikke så lett alltid...
Jo, jeg hadde det etter jeg fikk modningspreparatet, frem til babyen ble født.Da har du ikke opplevd stormrier for å si det sånn! Heldige deg. Plus 70 timer fra start til slutt med igangsettelse.
Fikk så klart stormrier og epidural som ikke virket denne gangen også! Herregud, dette var siste barnet!
Er det noen som har erfaringer med igangsettelse?
Jeg skal settes igang neste mandag om han ikke kommer av seg selv først - da er jeg 38+2
Aner virkelig ikke hva jeg går til, så alle erfaringer og tips mottas med stor takk
Er det lov å håpe på at prosessen blir noe enklere mtp at jeg har avflatet livmorhals allerede og en baby som ligger (veldig) langt ned i bekkenet?![]()
Lykke til! Tenker på deg i dag
Tusen takkligger med rier nå, håper på action snart!