Erfaringer med hypnose? :)

KristineBirgitte

Forumet er livet
Jeg har fått time til sånn røykeslutt-hypnose i kveld halv seks. Er veldig spent og lurer fælt på hva jeg egentlig kan forvente meg [:)] Er det noen som har erfaringer med hypnose i det hele tatt, eller gjerne røykeslutt-hypnose spesielt? 

nei det har jeg ikke,men dytter for deg[:D]har lyst å prøve selv også,men vet liksom ikke hvor jeg kan finne en hypnotisør som gjør slikt[&:]håper det virker for deg vertfall!

Ei dame på gamlejobben hadde i røyka i over 20 år og klarte å slutte ved hjelp av hypnose. Håper det fungerer også for deg. Er ikke bare bare å slutte, nei. [:)]

ORIGINAL: **Krusedull**

Ei dame på gamlejobben hadde i røyka i over 20 år og klarte å slutte ved hjelp av hypnose. Håper det fungerer også for deg. Er ikke bare bare å slutte, nei. [:)]

Nei, det er faktisk ikke det. Ikke for alle iallfall, men jeg tenker sånn "alt er verdt ett forsøk". SÆRLIG med baby i magen, selvfølgelig [:)] Er veldig spent og krysser fingrene for at det har noe for seg [:)]

ORIGINAL: lille olle bolle

nei det har jeg ikke,men dytter for deg[:D]har lyst å prøve selv også,men vet liksom ikke hvor jeg kan finne en hypnotisør som gjør slikt[&:]håper det virker for deg vertfall!

Takk, det håper jeg óg! [:D] Fant en annonse i lokalavisen forresten, du kan jo sjekke feks der hvis du er intressert [:)]

Dytter litt, jeg [:)]

Hehe jeg prøvde det for mange år siden. Funket ikke på meg dessverre.
Men jeg husker så godt en spesiell setning som hypnotisøren gjentok mange ganger under seansen - så den har nok satt seg i underbevisstheten min.

Men jeg var nok ikke nok motivert i forkant, hadde jeg vært det kan det være at det hadde hjulpet.

Kan legge til at jeg er røykfri i dag, og har vært det i over et år - ved hjelp av Allan Carrs røykeslutt bok[:)]

Jeg er også kjempenyskjerrig på resultatet. Har hørt at hypnose skal fungere mot en rekke ting, som reduksjon av søthunger, røykeslutt, bedring av selvtillitt, vektreduksjon, etc. Er det en psykolog som skal ta behandlingen på deg?

jeg slutta jeg! Etter tre ganger med hypnose! 10 år med røyking - halvparten av livet mitt, og det var over på tre ganger:) Helt kjempe!

Back
Topp