Erfaringer med Hausken

Nufletufsa

Forumet er livet
Hei, damer. Vi fikk positiv test i dag og er selvsagt hoppende glad for det!:) Vi har brukt klinikk Hausken, og lurte i den sammenheng på om vi får ultralyd i uke 6/7 for å finne ut om hjertet slår (slik som man får på Haukeland) eller ikke?

Da jeg hadde offentlige forsøk på Haukeland fikk jeg UL både uke 6/7 og uke 11/12 i tillegg til ordinær UL i uke 18.

Noen erfaringer:)?

Hei, damer. Vi fikk positiv test i dag og er selvsagt hoppende glad for det!:) Vi har brukt klinikk Hausken, og lurte i den sammenheng på om vi får ultralyd i uke 6/7 for å finne ut om hjertet slår (slik som man får på Haukeland) eller ikke?

Da jeg hadde offentlige forsøk på Haukeland fikk jeg UL både uke 6/7 og uke 11/12 i tillegg til ordinær UL i uke 18.

Noen erfaringer:)?
Jeg fikk iallefall i uke 6/7 da jeg ble gravid på Hausken i Bergen sist, men jeg bor så langt unna at jeg tok det hos min lokale gynekolog. Vet derfor ikke om du også får i uke 12.

Vet ikke hva Hausken gjør, men vi får ul i uke 7 og 12 ifm IVF i Danmark. Vi blir fulgt opp av en gynekolog ved Ahus. Jeg har fått overraskende ultralyder når jeg har vært hos fastlegen, så jeg har vært heldig der. Fikk se nurket i uke 9 og 10:-) Betaler ikke noe for disse ultralydene.

Back
Topp