Erfaringer med gravidklær fra Anna Field?

Svartsol

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Februarhjertene 2025
Jeg trenger å kjøpe inn litt mer gravidtøy, og ser at Anna Field har mye rimelig tøy. Men vet noen hvordan de er i størrelsen? Store, små eller passe?

Vurderer å kjøpe tights, strømpebukser og kanskje en joggedress.

Gikk bare i gravid klær (overdeler) der i fra. Mine favoritt amme topper er også der i fra. Kun Anna Field eg bruker. Syns de var normal i størrelse

Alle gravidtightsene jeg kjøpte var fra det merket, elsket dem! Kjøpte også et par kjoler. Jeg er veldig tynn, og XS passet veldig bra, selv i beina. Så det kan hende de er litt små, men veldig stretchy og behagelige. Jeg kjøpte først et enkelt par med tights, så kjøpte jeg multipack når jeg fant ut at jeg elsket dem :joyful: Skulle ønske jeg kunne bruke dem til vanlig, men med flat mage blir de veldig posete akkurat der :hilarious: Får heller glede meg til å bli gravid igjen og ta dem frem igjen :happy: Kjolene har jeg brukt etter fødsel også, de er ammevennlige og ser helt "vanlige" ut :D

Synes de er vanlige i størrelse, kanskje litt trang i skuldre og armer, kommer an på proposjonene i kroppen din. Jeg har kraftige armer og skuldre. Jeg elsker Anna Field, har masse fra dem og går nesten bare i det mens jeg er gravid

Back
Topp