Erfaringer med flere små samtidig?

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Kommende storebror er 22mnd når lille kommer til verden og han er for tiden lite lyst til å legge seg når kvelden kommer. I januar blir samboeren min bortreist på jobb så jeg er spent på hvordan det vil gå om kveldene. Vi må være inne med han til han sovner og har en lenestol vi sitter i. Han selv ligger i senga si. Jeg tenker at jeg bare må ta med mini dit og amme I stolen mens jeg venter på at storebror sovner?
Noen med erfaringer og gode råd?

Jeg ville tatt kampen nå, før den lille kommer.
Vet selv hvor jævlig det kan bli, men er bare å holde ut. Jeg brukte ca 3 uker på å venne av jente mi med at jeg satt inne hos henne da hun var mindre.
Gud så befriende når hun kunne sovne selv! Det er jo bare en dårlig uvane, og man er jo bare rett utenfor ;) Jeg kjøpte en dempet natt lampe som sto på til henne, da gikk det mye bedre :)

Jeg ville tatt kampen nå, før den lille kommer.
Vet selv hvor jævlig det kan bli, men er bare å holde ut. Jeg brukte ca 3 uker på å venne av jente mi med at jeg satt inne hos henne da hun var mindre.
Gud så befriende når hun kunne sovne selv! Det er jo bare en dårlig uvane, og man er jo bare rett utenfor ;) Jeg kjøpte en dempet natt lampe som sto på til henne, da gikk det mye bedre :)
Takk for svar.
Ja det var det da. Jeg synes ikke vi har gjort annet enn å "ta kampen" det siste halve året. Så fort vi føler vi har fått det til så er det noe som kludrer det til igjen. Sykdom f.eks :-/ men vi må nok bare brette opp ermene.

Jeg legger innlegget på generelt og håper på litt flere svar. :)

Takk for svar.
Ja det var det da. Jeg synes ikke vi har gjort annet enn å "ta kampen" det siste halve året. Så fort vi føler vi har fått det til så er det noe som kludrer det til igjen. Sykdom f.eks :-/ men vi må nok bare brette opp ermene.

Jeg legger innlegget på generelt og håper på litt flere svar. :)
Uff, ja det er så typisk at noe skal komme å ødlegge når man endelig har fått noe til med de små. :/
vi måtte ta kampen med flaske i senga når vesla var baby, det var ille det! Følte at det aldri kom til å bli bedre.. Etter mange uker med skrik og søvnløse netter, så ga det seg. Men det tok sin tid altså :o og det er så lett å bare gi opp.. man trenger jo søvn selv!

Back
Topp