Erfaringer med festeblødning?

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Hei:)

I går hadde jeg bittelitt blod i trusa. Kanskje halvparten av et kronestykke. Er 4DPO i dag. Vet det er tidlig, men har lest på altformamma.no at blødningen kan oppstå fra 2-11 dager etter egget et befruktet, så krysser fingre :D
Men jeg synes det var så lite.. jeg Googlet selvfølgelig, og da kom det opp bilder (!). Og da var det mye mer. Så jeg ble litt usikker. Har ikke hatt noe mer, og dette var ved lunsjtider.
 
Hei :) Jeg hadde en liten blødning 8 dpo. Type som du beskriver, litt friskt blod. Så det kan absolutt være det!
 
Var helt frisk blod her også:)
Jeg hadde også litt friskt blod 3-4 DPO. Veldig tidlig trodde jeg, og fikk beskjed fra andre her på forumet at det ikke kunne være festeblødning så tidlig. Men nå ligger resultatet her i vogna og pludrer, så det går an:)
 
Jeg hadde også litt friskt blod 3-4 DPO. Veldig tidlig trodde jeg, og fikk beskjed fra andre her på forumet at det ikke kunne være festeblødning så tidlig. Men nå ligger resultatet her i vogna og pludrer, så det går an:)
Er det sant! Elsker sånne tilbakemeldinger :happy090:happy093 Da kan jeg jo håpe da:)
 
Back
Topp