Erfaringer med feeder??

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvem har prøvd feeder?? Noen erfaringer å dele??
Noen som har prøvd disse og fortelle hvem de foretrekker av smokk og nett??

umami-taste-teaser-2-pack.jpg

munchkin-fresh-food-feeder-bla.jpg

Har bare prøvd nett, funker fint. Men gni den inn i zalo med en gang etterpå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har brukt nett til melon, funker greit tror jeg, men hun sliter litt med koordineringen enda, så hun mister den hele tiden. Men hun smatter, slikker og sutter i seg :)

sitter på padda!

Har den nederste i rosa, jenta er godt fornøyd. Vannmelon var favoritten, men ga magevondt. Eple og drue var også veldig populært. Veldig greit å ikke bekymre seg for at biter setter seg i halsen.

Anbefaler en slik en!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har den øverste i silikon. Kjempefornøyd:) hun holder den selv:)

Celia 11.01.14

Har de øverste i silikon. Suksess fra første stund! Holder den selv og smatter som bare det :)

Jeg har den øverste i silikon. Kjempefornøyd, bare å skylle så er den ren:) Pære var en favoritt. Hun holder den greit mens hun ligger på gulvet:)

Vedlegg

• 1406581172158.jpg
    1406581172158.jpg
    72,9 KB · Visninger: 37
Jeg har den med nett.. Fungerer veldig bra :)

Jeg har både silikon og nett, men aldri brukt de! Hva er best å putte inni? Ikke meninga å kuppe tråden, altså. :)

Jeg har den med nett, ikke vært en hit foreløpig. Bestilt den med silikon nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har den med nett! Kun prøvd med vannmelon som var en stor suksess :) deilig å slippe å være redd for at han skal sette noe i halsen!

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg har med silikon, suksess! Og veldig enkel å gjøre ren. Har prøvd honningmelon og mango i den, det likte han godt :)

Februar-14 mamma <3

Har begge deler meb frøkna liker silikon best :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har både silikon og nett, men aldri brukt de! Hva er best å putte inni? Ikke meninga å kuppe tråden, altså. :)
Nesten hva som helst? Hehe..

Jeg la noen druer i frysen og puttet de inni, stor suksess for hun klør enormt i gommene. Honningmelon og vannmelon er helt supert.
Sikkert alt mulig av frukt som er lett å tygge litt saft og smak utav tenker jeg :)

Jeg bruker den i silikon. Føler at den er litt tryggere... hun liker den veldig godt!! Enklere å rengjøre syns jeg da.

banan i nettet gir misfarging da...

Eg har sen nederste i silikon. Funkar veldig bra :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg kjøpte min på babycare

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp