Erfaringer med Doc Morris tester?

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Sniker litt her inne....

Jeg har fått to billigtester med svak strek i dag, men veeeldig svake. Er bare 9-10 pdo, så er vel ikke noe mer å forvente heller om jeg er gravid.

Jeg kjøpte i tillegg en Doc Morrix i tillegg i ettermiddag, da de skal være veldig sensitive.
Her kom det en strek (bilde under), MEN, den var ikke tydelig før etter ca 15 minutter! Og da blir jeg litt usikker. Er det vanlig å få dette 5 minutter etter tidsfristen??

Vi har vært prøvere på barn nummer to i ca. et halvt år, og to måneder tidligere har jeg fått skyggestreker/streker etter tidsfristen, uten at jeg har vært gravid. Så jeg er veldig usikker nå. Jeg har aldri fått så sterk strek etter tidsfristen når jeg ikke har vært gravid, det skal sies, men tør fortsatt ikke helt stole på det...

Så, har noen brukt disse testene og fått falsk positiv rett etter tidsfristen?

Vedlegg

• 10335818_10154139420190437_1884106111_n.jpg
    10335818_10154139420190437_1884106111_n.jpg
    89 KB · Visninger: 48
Sniker litt her inne....

Jeg har fått to billigtester med svak strek i dag, men veeeldig svake. Er bare 9-10 pdo, så er vel ikke noe mer å forvente heller om jeg er gravid.

Jeg kjøpte i tillegg en Doc Morrix i tillegg i ettermiddag, da de skal være veldig sensitive.
Her kom det en strek (bilde under), MEN, den var ikke tydelig før etter ca 15 minutter! Og da blir jeg litt usikker. Er det vanlig å få dette 5 minutter etter tidsfristen??

Vi har vært prøvere på barn nummer to i ca. et halvt år, og to måneder tidligere har jeg fått skyggestreker/streker etter tidsfristen, uten at jeg har vært gravid. Så jeg er veldig usikker nå. Jeg har aldri fått så sterk strek etter tidsfristen når jeg ikke har vært gravid, det skal sies, men tør fortsatt ikke helt stole på det...

Ser du i tråden min ser du så vidt streken på min doc som jeg tok i dag :) Var veldig svak, innenfor tidsfristen, etter fristen var den tydeligere :)

Prøv å vent noen dager til så blir testen sterkere :D

Er selv 9-10 dpo i dag :)

Hei:). Jeg har aldri prøvd disse testene, men hvis du er usikker hadde jeg kjøpt CB digital:). Lykke til❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt her inne....

Har fått falsk positiv på de det testene, så stoler dessverre ikke på dem..

Ville tatt en annen test:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har kjøpt en CB digital også :) Men tenker at jeg bør ta den med morgenurin siden det er så tidlig (IKM er fredag eller lørdag denne uken). Lurer på om jeg skal prøve i morgen tidlig. Men den krever vel en del mer HCG for å gi utslag? Dobbelt så mye som Doc Morris?

Har fått falsk positiv på de det testene, så stoler dessverre ikke på dem..

Ville tatt en annen test:)

Greit å vite!
Dumt om det er så vanlig :/

Hadde du også en tydelig rosa strek rett etter tidsfristen?

Lurer på om de faktisk gir masse falske streker eller om de er så sensitive at de kan fange opp tidlig SA/kjemisk graviditet?

Greit å vite!
Dumt om det er så vanlig :/

Hadde du også en tydelig rosa strek rett etter tidsfristen?

Lurer på om de faktisk gir masse falske streker eller om de er så sensitive at de kan fange opp tidlig SA/kjemisk graviditet?
Streken kom opp etter tidsfristen..

Greit å vente litt med digital, den ble positiv 12dpo hos meg denne gangen:)

Prøvde digital ca 12 dpo og fikk ingen utslag for de krever mer HCG enn andre tester! Tok en ny en ca 22 dpo og den viste 2-3 uker!! Så ville ha ventet litt med å ta den!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville bare oppdatere dere, siden jeg selv synes det er så irriterende med dem som aldri oppdaterer i slike saker;)

I hvert fall, jeg tok en digital 10 dpo, den var negativ, og en ny Doc Morris i går ettermiddag (11 dpo), og den var også negativ. Så da er jeg nok ute av det for denne gang. Det var litt dumt av meg å ta testen i går på utvannet ettermiddagsurin kanskje, men jeg tenkte at siden det var to dager siden forrige Doc Morris, så burde den bli positiv uansett om jeg var gravid.

Irriterende at jeg fikk tydelig rosa strek på både Doc Morris og en billigstrimmel samme dag. Kan vel ha vært en kjemisk, eller to falske streker.

Det jeg har lært nå, er å ikke teste før ca 12 dpo, og ikke teste som en galning fra 6 dpo (som jo bare er tullete). Har ikke tall på hvor mange billigstrimler fra E-bay jeg har gått igjennom det siste halvåret og myst, vurdere og brukt tid på. Fra nå av skal jeg unngå å kjøpe mange tester på en gang, da blir fristelsen litt mindre etter å teste konstant!

Back
Topp