Erfaringer med cerazette

Jeg har en 7-åring som bivirkning, ikke helt som bestillt. Fornøyd med ham nå, da:-)

Dere som ble gravide på cerazette, hvordan oppdaget dere det?

Jeg har gått på cerazette i 6 år, meget fornøyd:) Og det selvom det har blitt 2 graviditeter mens jeg har gått på de;) Jeg har ikke hatt noen annen bivirkninger av de;)

Jeg ble så hormonell av de, at jeg bare måtte slutte

Sent from my iPhone using BV Forum

Startet på de etter fødsel da jeg ikke vil ha noe annet. Startet med blødninger med en gang som varte opp til 8-9 dager, liten pause og på igjen, varte i 6mnd!! :o nå kan det gå som vanlig mens lengde +/- noen dager. Helt ok, orker ikke kondom så velger å holde ut. Men med en gang jeg slutter å amme skal jeg bytte.

Jeg gikk på de for noen år siden og de var helt forferdelig for meg. Blødde, gikk opp i vekt å var en hormonbombe til de grader. Måtte bare bytte. Begynte på yasmin å var kjempe fornøyd med de :)

Såpass ja! Da fungerte de vel ikke spesielt bra for deg.. Hvordan oppdaget du det??
Jeg var trøtt, slapp, kvalm og svimte av på jobb.. dro til legen og da viste deg seg på blodprøve. Var da 11 uker på vei. Var i sjokk. Men nå er lillebror en 14måneder gammel hjerteknuser ♡

Gikk på de etter storebror og blødde så og si hele tiden. Så velger ikke det igjen;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjekt å høre deres erfaringer med cerazette! :-) Greit å vite hva som eventuelt kan komme ;-)

Back
Topp