Erfaringer med brio kombivogn?

enogtosmå

Gift med forumet
Jeg har funnet en brio kombovogn på finn, som jeg synes så veldig fin ut :) Noen erfaringer med denne vogna?

MØKKVOGN!

Gawd. 

Som bagvogn fungerte den helt greit,  men når vi gikk over til sportsdelen (altså tok ut bagen), var den bare grusom.  Ungen sitter ikke godt i vogna, selene er en vits (da de ikke er festet ordentlig i ryggen),  festeanordningen som gjør at du kan ha sittedelen enten vendt mot deg eller fra deg knakk på den ene siden. Og lufthjulene røk på første vinterdag med grus på isen.

Fjæringa røk også når jeg tenker meg om,  og den var overhodet ikke stabil, så den tippa lett forover eller bakover. Kjempekult og ikke kunne bruke begge armene å lete i stelleveska, fordi stelleveska med sine knappe to kg gjorde at vogna velta.

Kjempe fornøyd med den :)

Kjenner meg iallefall ikke igjen på det første svarer skriver!! Hadde brio kombi 08 modellen og var kjempefornøyd. God å trille på alle underlag og i all slags vær, stabil, stødig og sikker vogn. Følte aldri mi snuppe satt utrygt i den. 
Eneste minus jeg har å påpeke er at baggen er smal og litt kort. Fikk feb.barn så trengte jo ikke den tykkeste posen, men  måtte gå over til sportsdelen allerede da ho var 6 mnd. 

Kan trygt anbefale deg den vogna :)

Jeg er veldig fornøyd med Brio kombi. Hatt det til mine 2 første barn, og skal ha det denne gangen også :)

Hvis du får baby nå så anbefaler jeg deg ikke kombi, velg heller en duo. Mye større bag. Jeg har Brio duo 08 mod og er veldig fornøyd, kjenner meg ikke igjen at den skal være ustabil men!

Jeg er veldig fornøyd med Brio kombivogn.. kanskje derfor jeg bruker samme vogna som jeg kjøpte for 8 år siden!!

Utrolig lett å trille, god å bruke på vintern.. !  Men de vognene kan jo ha forandret seg oppgjennom årene da.. min er lav, men dagens vogner syns jeg er så høøøye :p

men.. 8 år, fortsatt i bruk ;)

Jeg er kjempe fornøyd! Veldig god å trille, solid og fin vogn. Eneste er at baggen er litt smal og passer best til små babyer.

Back
Topp