Erfaringer med bonprix.no

Stjernestrikk

Elsker forumet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Ser at det er flere som kjøper mammatøy fra bonprix.no
Tenkte jeg ville prøve jeg og, hvordan er det med kvalitet, leveringstid og størrelser? Noen som har noen erfaringer å dele? :)
 
Jeg kjøpte en to-pakk med ammebh der ifra, veldig fornøyd :happy: God kvalitet og relativt rask levering (noe lenger enn f.eks. Zalando og HM). Jeg tror størrelsene er som normalt, jeg kjøpte én BH-størrelse større enn hva jeg bruker til vanlig og de passet fint + litt rom for at de blir større når melkeproduksjonen slår inn :joyful:
 
Jeg kjøpte en to-pakk med ammebh der ifra, veldig fornøyd :happy: God kvalitet og relativt rask levering (noe lenger enn f.eks. Zalando og HM). Jeg tror størrelsene er som normalt, jeg kjøpte én BH-størrelse større enn hva jeg bruker til vanlig og de passet fint + litt rom for at de blir større når melkeproduksjonen slår inn :joyful:

Takk for svar :D
Å, har du link til de du likte? Jeg har desperat bruk for BH'er, haha!
 
Jeg hadde ikke handlet der før, men kjøpte diverse mammaklær. Kanskje for tidlig å si noe om kvalitet/holdbarhet. Men fornøyd med passform og størrelse:happy:
 
Veldig fornøyd med alt eg har bestilt derfra, ta ca 2uker å få siden det sendes fra Tyskland. Størrelse på bukser er hakket større en hm for min størrelse del. Kvaliteten er som på hm
 
Jeg bestillte bl.a to bukser, den ene satt ok men var litt rar i formen til meg og den andre var veldig stygg, så ikke forskjell på forran og bak på buksa. De var dyrere enn de på Hm, så jeg sendte de i retur og handler heller på HM hvor jeg kan prøve buksene i butikk. Ønsket å bestille ammeBHer og slikt, men var veldig utsolgt i størrelsene. Kjøpte en gravidstrømpebukse til høsten, som virket helt ok :)
 
Back
Topp