Erfaringer med bilstolpose?

Nøttelit1

Andre møte med forumet
Hei=) Noen som har noen formeninger om å kjøpe bilstolpose? Har ikke gjort det enda, men det går jo straks mot vinter. Har mange dresser og strikkasett, men det er så klumpete nedi bilstolen. Det er vell mer behagelig med pose vil jeg tro?
Noen som har prøvd den 4ME til rundt 300kr? eller andre?
Takk for svar:)
 
Hei jeg har ikke prøvd bilstolpose, men det høres smart ut.
Regner med at noen andre har gjort det her på forumet.. 
 
Jeg er også på jakt etter det! Har ikke erfaring, men ei på min forgje barselgruppe i 2010 hadde det, og hun var så fornøyd. Jeg har sett på Kaiser, Odenwalder babynest og easygrow sin. Vet ikke hvem jeg skal velge, men så mye mer behagelig det må være for de små. Skal kjøpe bare får bestemt meg for hvem:)
 
Vi får bilstolpose til jul, husker ikke merket. Men den var på tilbud på flust.no xsmile9
 
Jeg har odenwalder, kjempegod pose :) kjøpte brukt i god stand, ikke angret et sekund :)
 
Helt suverent :). Jo mer klær barnet har på jo mindre sikre er selene, fordi de kan skvette til siden på tykke jakker/bobledresser. Og i tillegg.... man kan ha mindre klær på barnet og det blir ikke så stivt, og man kan om man går inn i butikker bare åpne posen (særlig om barnet sover) og trenger ikke dra av så mye klær :).
 
Vi kjøpte pose her før jul for det ble så mye av og på med klær når vi skulle ut å shoppe med vogna som også har pose. Så mye lettere å bare føre henne over fra en pose til en annen. Og når vi reiser på helsestasjoen/på besøk og lignende, så er det deilig å bare legge henne i bilposen og bære henne i bilsete i stedet for å styre av og på med klærene. Hun er ikke helt fan av å ha på så mye klær. Så blir mye bråk. Så det er veldig ålreit med den posen!
 
Kjøpte voksi move i julegave til henne og den er gull. Har også en strikket pose men når det er veldig kaldt var det ikke nok.
Den kostet 700 og er verdt pengene. Hun trenger bare ha body og strømpebukse på, så tar jeg hals og lue og evt votter når vi skal ut :)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1357315894976.jpg
    uploadfromtaptalk1357315894976.jpg
    51,8 KB · Visninger: 26
Her fikk vi voksi bilpose til jul, var tilbud på flust. Og syns den er veldig praktisk når det er så kaldt som det er her til tider. Slippe og balle på med masse klær så blir ekkelt m selene i stolen.
 
Back
Topp