Erfaringer med Besafe easy sleep

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Dere som har eller har hatt dette setet ,er dere fornøyd?(Besafe easy sleep)
jeg har nemlig kjøpt dette setet........vet at det er ganske tungt osv,men vi skal ha et sete til som er mindre ,siden sambo absolutt skal ha recaro ....så har vi jo flere biler så det da kan jo evt det tunge stå i den ene bilen.........[:)]

Vil gjerne høre fra dere som har dette setet selv hva dere synes....

Recaro Young falt ikke i smak hos tulla vår.......

Vet ikke hva som var gærnt men skrek fra den første bilturen hjem fra sykehuset....og alle andre bilturer fra hun ble satt i setet...

Bytta til Maxi Cosi - dette liker hun bedre....

Takk RagnhildK83[:)]

Plutselig ingen som visste noe om bilseter nå........merkelig[8D]

Vi har dette og er kjempefornøyd[:)]
Ja, det er tungt om du skal bære det mye, men av erfaring med nr 1 bar vi setet sjelden mye av gangen.
Ellers har jeg bare positivt å si om setet. Han sitter utrolig godt i det, stødig. Utrolig kjekt å kunne legge ned ryggen når man tar ut setet av bilen dersom babyen har sovnet.

Håper dere blir like fornøyde som det vi er til nå[:)]
Har BeSafe til eldste også, veldig fornøyd med de setene også[:)][:)][:)]

Vi var kjempe fornøyd med det. Jeg bryr meg ikke om det er stor og litt tungt, føler egentlig at det er tryggere å ha et solid sete.Og man bærer jo ikke det sete noen lange distanser uansett så det var ikke noe problem vi hadde. Vi skal bruke det igjen nå til neste mann.

hadde basen kunnet bli brukt i seter uten isofix så kan det hende jeg ville valgt den. (selv om sambo sa nei fra første prøve løft)
etter at jeg hadde base til linnea så skal jeg aldri ha et sete uten base igjen.
utenom det er det pent og ser stort og romslig ut.

Har det ikke selv, men ville nok valgt et annet iogmed at man som regel løfter det inn og ut av bilen.

Skulle jeg hatt baby nå ville jeg valgt Maxi Cosi Cabriofix eller Akta Graco Duologic(sistnevnte kan brukes fra nyfødt til ca. fire år).

Vi har det setet, og vi er kjempefornøyd[:D] Setet er tungt, som du vet[;)] Men vi har sjeldent hatt behov for å ta ut setet av bilen uansett[8D]

Hadde det og var veldig fornøyd vi. Ja det er tungt men sjelden vi bærte han langt i setet allikevel.

Er kjempefornøyd med setet. Det er helt genialt at en kan legge det ned når en ikke kjører, da slipper en å vekke babyen for å legge den over i noe ant. Synes hun sitter veldig godt i det og det er stødig. Veldig bra med kalesje på og når en frakter det i vær og vind. Alt dette veier opp det at det er litt tungt[:)]

superfornøyd med det:)
der i mot IKKE fornøyd med recaro, har hatt et tidligere og har ett nå...

Back
Topp