Erfaringer med bbhugme?

Har også vurdert Doomoo etter jeg fikk prøve den hos jordmor og syns den var topp!

Kan se for meg at BBhugme sikkert er vel så bra, om ikke bedre under graviditeten, men tenker at Doomoo er bedre ved amming fordi den ikke er like massiv(?)
Bare spekulerer her altså, ingen erfaring...

Det kan tenkes [emoji4] jeg har som sagt heller ingen som helst erfaring med bbhugme, men synes den ser så stor og kompakt ut [emoji87] kan hvertfall virkelig anbefale Doomoo [emoji4][emoji1360]
 
Jeg kjøpte bbhugme siden den skulle være så bra når man har bekkenløsning. Men for min del syns jeg den ble litt stor og uhåndterlig i senga [emoji85] Den er veldig god når man før har fått lagt seg i en god stilling, men for meg som flytter meg rundt hvert 5.minutt ble den litt stor [emoji12] Har hørt den er god utover i svangerskapet når man sitter i sofaen da, for å stabilisere mage/rygg. Så vi får se om den blir mer brukt da [emoji4]
 
Kjøpte meg Doomoo etter å ha testet den hos jordmor. Veldig god pute :)
 
Jeg hentet min bbhugme i går. Vet ikke helt om den blir suksess i senga. Syns den ble litt stor. Men var for all del god å ha mellom bena. Men den var helt fantastisk som pute i sofaen!! Satt så godt og fikk god støtte til både rygg og hode. Så den er offisielt min nye sofa venn. [emoji4]
 
Jeg har tenkt samme tanken, og jeg ser for meg at Doomoo holder fasongen bedre under amming og at en ikke trenger å knytte den bak ryggen slik jeg tenker jeg må gjøre med bbhugme...
Jeg hadde Doomoo forrige gang, og har bbhugme nå. Domoo str L er veldig stor til amming den også - og har du brukt den til soving i svangerskapet- så mister den mye av fasongen (blir flatere) slik at barnet synker for langt ned når en skal amme. Det burde vært sånne pebbles på endene som på bbhugme, slik at en kan stramme til som en vil. Kjøpte påfyll av kuler til doomoo også, men det var umulig å fylle på uten tusenvis av små hvite kuler utover hele stuen:confused:
 
Jeg har også doomo og er veldig fornøyd med den! Sover med den hver natt og tror den kommer godt med som ammepute etterhvert [emoji16]
 
Jeg hadde Doomoo forrige gang, og har bbhugme nå. Domoo str L er veldig stor til amming den også - og har du brukt den til soving i svangerskapet- så mister den mye av fasongen (blir flatere) slik at barnet synker for langt ned når en skal amme. Det burde vært sånne pebbles på endene som på bbhugme, slik at en kan stramme til som en vil. Kjøpte påfyll av kuler til doomoo også, men det var umulig å fylle på uten tusenvis av små hvite kuler utover hele stuen:confused:
Jeg hadde en anelse om det du sier her.....Jeg heller liksom mer mot bbhugme til soving, men Doomoo til kun amming, men kan ikke ha begge to....:confused: Voldsomt så vanskelig dette skulle være :D
 
Jeg hadde en anelse om det du sier her.....Jeg heller liksom mer mot bbhugme til soving, men Doomoo til kun amming, men kan ikke ha begge to....:confused: Voldsomt så vanskelig dette skulle være :D
Bekken og barn tror jeg selger sånne pebbles løst, slik at du sikkert kan bruke de på doomoo også, om du går for den:p Ellers er det litt greit med stor ammepute, bare den er fast. Da kan du ha to frie hender:D
 
Jeg er hvertfall superfornøyd med Doomoo til både soving og amming, ble ikke "ødelagt" her av at jeg sov med den [emoji4] syns og det er veldig greit at den er stor, blir litt armlener [emoji28]
 
Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte min BBhugme. Bruker den både på sofaen og i sengen. Super når bekkenet tuller. Ei venninne kjøpte sin noen få dager etter fødsel da hun ikke var fornøyd med vanlig ammepute for den måtte hun bygge opp med andre puter så poenget forsvant litt. Hun er også kjempe fornøyd.
 
Jeg fikk anbefalt Bbhugme av venner og fysioterapaut.
Fant min brukt på Finn
Er enig i at den er litt stor å ha i senga, men når jeg endelig finner en stilling som jeg sovner i så er den gull.
 
Jeg har nå kjøpt meg en bbhugme, og etter to netter med den klarer jeg ikke å se for meg en natt uten! Den gir utrolig god støtte, merker stor forskjell på rygg og bekken allerede:-)
 
Jeg eeeeeelsket min i mitt første svangerskap, tror der har gjort underverker for kroppen min og at jeg og kroppen min fikk sove bedre og kansje også ikke fikk mye plager osv.

Venter på at søs skal levere den tilbake så jeg kan leve sammen med den resten av svangerskapet, et MUST!
 
Jeg er fortsatt stor fornøyd med min i sofaen. Sover enda godt på natta uten, men hvis det blir lite søvn etterhvert pga kroppen så blir den nok med i senga også. [emoji4]
 
Det er det beste kjøpet jeg har gjort! Støtter godt og hjelper meg med å kunne sove, da jeg ikke kan sove på magen lengre. (Før sovnet jeg kun hvis jeg lå på magen.
 
Back
Topp