Erfaringer med baggen....

Jeg har funnet vogn ^^
Det tok meg en evighet og 1000 turer i 20 foskjellige butikker, men endelig ^^ Jeg har funnet min drømme vogn <3

Akkurat det samme bekymrer jeg meg litt for også. Jeg vet at bagen er litt mindre enn ellers, men en kollega tipset meg om en ting som jeg ikke har tenkt på: babyen liker å ligge trangt; den har jo ligget trangt i 9 måneder og barnet vil syntes det er trygt de første månedene ute i den store verden :)

Syntes det er kjempevanskelig å velge vogn selv. Jeg jobber i barnehage og har prøvd ut x antall ulike vogner- og nærmeste jeg har kommet er vel MB :)

Samme her jeg har jobbet i bhg i 13 år og blitt ganske sær på vogner... ikke vært på avdeling de siste 4 åra så har ikke fått helt med meg de nyeste vognene. Hører mye skryt om bugaboo cameleon og!!

Takk for det :)
Jeg holder på å bli gal av å prøve å finne ut hvilken vogn jeg skal ha :p
Her var det mannen som plukket ut vogn, han var helt gal var innpå ALLE butikker i bergen OG omegn for å se på utvalget.. :P når han fant noe han likte så sendte han meg for å se, men det endelige valget tok han og endte på bebeconfort sin. Fornøyd med den :) :)

Samme her jeg har jobbet i bhg i 13 år og blitt ganske sær på vogner... ikke vært på avdeling de siste 4 åra så har ikke fått helt med meg de nyeste vognene. Hører mye skryt om bugaboo cameleon og!!

Syntes de er veldig lekre ja- men vet ikke helt om jeg liker at barna må ligge ned i dumpa på sportsvogndelen... Særlig sett at de lange barna sliter med å finne en behagelig liggestilling i disse vognene ;) (og jeg forventer jo en lang en...;))

Syntes de er veldig lekre ja- men vet ikke helt om jeg liker at barna må ligge ned i dumpa på sportsvogndelen... Særlig sett at de lange barna sliter med å finne en behagelig liggestilling i disse vognene ;) (og jeg forventer jo en lang en...;))
Sant det, problemet er jo å finne en vogn som har like bra bagdel som sittedel.... det er liksom enten eller. Jeg tror uansett ikke vi kommer til å bruke vogn særlig lenge og en sovevogn til bhg event kan man jo få tak i brukt. Får se hva vi ender på, er iaf bra vi har noen mnd på å velge :P

emmaljunga - Hvit med noen fantastiske mønstre som reflekterer Norge :D
Fantastisk ^^ Er en duo vogn så er utrolig fornøyd, men det koster jo skjorta :p

Back
Topp