Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detIngen personlig erfaring, men har hørt at de er litt små i bagen. Dytter for deg!![]()
Her var det mannen som plukket ut vogn, han var helt gal var innpå ALLE butikker i bergen OG omegn for å se på utvalget..Takk for det
Jeg holder på å bli gal av å prøve å finne ut hvilken vogn jeg skal ha![]()
Samme her jeg har jobbet i bhg i 13 år og blitt ganske sær på vogner... ikke vært på avdeling de siste 4 åra så har ikke fått helt med meg de nyeste vognene. Hører mye skryt om bugaboo cameleon og!!
Sant det, problemet er jo å finne en vogn som har like bra bagdel som sittedel.... det er liksom enten eller. Jeg tror uansett ikke vi kommer til å bruke vogn særlig lenge og en sovevogn til bhg event kan man jo få tak i brukt. Får se hva vi ender på, er iaf bra vi har noen mnd på å velgeSyntes de er veldig lekre ja- men vet ikke helt om jeg liker at barna må ligge ned i dumpa på sportsvogndelen... Særlig sett at de lange barna sliter med å finne en behagelig liggestilling i disse vognene(og jeg forventer jo en lang en...
)
Hva er drømmevognen din da?Jeg har funnet vogn ^^
Det tok meg en evighet og 1000 turer i 20 foskjellige butikker, men endelig ^^ Jeg har funnet min drømme vogn <3