Erfaringer med 3D ul ?

Marian, var det for tidlig i uke 24? Jeg vil gjerne ta med familien med på 3d i romjul, men da er jeg bare 24 uker..
Vi fikk veldig fine bilder altså, det gjorde vi. Men hun var enda litt tynn, så hun så ut som et foster. Så denne gangen vil jeg vente litt lengre slik at babyen er litt tykkere og rundere i kinnene. ;)

Vi var i uke 29 sist. Denne gangen tar vi uke 28 (27+2). Har bestilt første åpne dagen i 2016, 4.januar ☺

Men hvorfor gjør man dette egentlig? Er det bare for å se hvordan babyen ser ut?
Lillegutt gjemte ansiktet sitt under hele OUL, så vi har bare ett bilde der vi ser halve ansiktet, han snudde seg hele tiden bort :p Men jeg har liksom ikke tenkt tanken på å gå tilbake for å se han tydeligere, er ikke det en del av spenninga når dem blir født? Alt så jo fint ut på UL, så det er iallefall ingen medisinsk grunn til å gjøre det?

Men hvorfor gjør man dette egentlig? Er det bare for å se hvordan babyen ser ut?
Lillegutt gjemte ansiktet sitt under hele OUL, så vi har bare ett bilde der vi ser halve ansiktet, han snudde seg hele tiden bort :p Men jeg har liksom ikke tenkt tanken på å gå tilbake for å se han tydeligere, er ikke det en del av spenninga når dem blir født? Alt så jo fint ut på UL, så det er iallefall ingen medisinsk grunn til å gjøre det?

Vi gjør det i hovedsak for at storesøsken skal få være med og se og få et forhold til babyen. :-) På oul ville jeg ikke ha de med i tilfelle vi skulle få uventede nyheter.

Vi gjør det i hovedsak for at storesøsken skal få være med og se og få et forhold til babyen. :-) På oul ville jeg ikke ha de med i tilfelle vi skulle få uventede nyheter.

Ja, det forstår jeg :) Dette er vår første, så vi har ingen storesøsken som er nysgjerrige. Hadde nok gjort det selv for å la eldre søsken få et forhold til den lille i magen :)

Ja, det forstår jeg :) Dette er vår første, så vi har ingen storesøsken som er nysgjerrige. Hadde nok gjort det selv for å la eldre søsken få et forhold til den lille i magen :)

Vi har aldri gjort det før vi heller, og følte ikke behov på samme måte da. Så forstår tankegangen din:-) Men nå er søsken i skolealder, så da blir det gøy og inkludere dem mer :-)

Vi gjorde det i hovedsak sist fordi vi var så nysgjerrig på babyen og ville ta en ny titt inn dit. :)

Er ingen medisinsk grunn for det nei!

Man får ikke et reelt inntrykk av hvordan babyen vil se ut, men det er fascinerende å kikke inn og se en ordentlig baby som gjesper, spiser på hendene sine og tuller rundt.

Egentlig er jeg ikke sååå gira på 3D denne gangen, er ikke så nysgjerrig som med første. Men tenker at siden vi har 3D bilder av eldste så må vi jo ha bilder til lillebror også, i hans babybok. ;) :p

Har lyst :-) men det koster...

Vi kommer ikke til å prioritere det, som fulltidsstudent så er ikke kontoen så godt fylt opp så pengene trengs til andre ting. Men hadde sikkert vært spennende :) Prioriterer heller å få råa til nyfødtfotografering <3

Venninnen min gjorde det med alle fire barna... men jeg syns ikke bildene lignet noe særlig på barna som kom ut, og viste noe særlig av utseendet deres.. så jeg tror jeg dropper det.. nå skal det sies at jeg får vekstkontroller gjennom svangerskapet og derfor gratis 2D ultralyd, så kanskje behovet mitt for å se barnet blir dekket gjennom det :)

Prioriterer heller å få råa til nyfødtfotografering <3

Samme her! Skal ta bilder i mars av meg + mannen når jeg er høygravid og nyfødtfotografering etterpå. Vil sette sammen bildene slik at de viser "før/etter" ❤️ ser for meg et bilde der vi begge holder hendene på magen min, og så et bilde der vi står likt bare med lillegutt i armene når han er født :) må en tur på pinterest å finne inspirasjon tror jeg :p

Back
Topp