Erfaringer med øyevippeserum?

FrøkenJ

Forelsket i forumet
jeg lurer på om noen her har noen erfaringer med slike øyevippeserum som skal få øyevippene til å bli sterkere og lengre?
Mine vipper er veldig korte og rett fram, kunne derfor ønske å prøve det... Men jeg er litt skeptisk. Hører veldig mange gode ting om disse rundt omkring på nettet, men jeg er litt redd for at mange av disse folkene er kjøpt og betalt for å snakke positivt om produktene.
Om jeg skulle prøve så tror jeg jeg hadde ville satse på noen som er godkjent i Norge? Noen som vet hvilke de er? Er mary Kay godkjent i Norge?

Ble litt mye her nå :p
 
Jeg mener tv2 hjelper deg eller noe liknende hadde en test, og da kom lakserolje like bra ut som de dyre merkene. Husker ikke helt alle detaljene, men vi fikk masse forespørsler om det på jobb (apotek) den gangen :)
 
Last edited:
Har du prøvd den selv også eller? :)
Jeg brukte den før jeg gikk ut i permisjon :) nå gidder jeg ikke dulle med sånt:p sminkepungen har vært brukt kun en gang siden mai for å si det sånn x'D
Så vippeserum og den slags står ikke høyest på lista for tiden :p
Men jeg synes i hvert fall den er veldig bra :)
De har også en serie for håravfall som jeg nå er helt avhengig av!
 
Jeg har prøvd serumet fra Refectocil, og ja, det funker. Men du må følge bruksanvisningen og ikke slurve selvfølgelig, og det tar jo litt tid, men jo, det funker definitivt. :-) Så også at du like godt kunne bruke lakserolje, greia er jo å irritere huden for da vil det automatisk "vokse fortere". Så du kan gjøre det billig, eller du kan gjøre det dyrt, men fine vipper vil du få :-)
 
Back
Topp