erfaringer fra Lillehammer??

luana

Forelsket i forumet
Noen som har erfaringer fra lillehammer sykehus, eller kjenner noen som har erfaringer derfra??[:)]

Jeg er meeeget fornøyd med fødeavd,men IKKE med barselavd[:'(]Kunne ikke komme meg fort nok hjem..Å de fleste andre jeg har snakket med har samme følelsen...
Men jeg skal føde der denne gangen å!Håper bare alt går som det skal så jeg kan reise hjem samme dag[:)]

Jeg håper og på å få dratt hjem samme dagen[:D] valget står mellom elverum og lillehammer, og har hørt mye fælt om elverum[&:]huff huff

Jeg skal også føde på Lillehammer, har hørt litt ymse, men har valgt Lillehammer nå av praktiske årsaker.
Fødte på Gjøvik sist, og var kjempefornøyd med alt der egentlig.

Hva er "feilen" med barsel på Lillehammer? Regner ikke med å dra hjem samme dag..

Ang. Barselavdelinga, så er det MYE roligere der nå som det ikke er lov med besøk.. Kun pappa og søsken, og de er så fornøyd med det at de skal fortsette.. Mødrene får mye mer ro på seg og koser seg[:D]
 Ellers er jeg fortsatt litt usikker på om jeg vil til Gjøvik eller Lillehammer, fordi du kan føde i badekar på Gjøvik! Også er jeg jo fra Toten, så er jo vant med Gjøvik sykehus, selv om jeg nå bor på Lillehammer![:)]

Back
Topp