Erfaringer fra å føde i kristiansand?

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg er sååå i tvil om jeg vil føde i Arendal eller i kr.sand.. Jeg liker meg ikke på sykehuset her i kr.sand, men elsker sykehuset i Arendal.... Noen som kan komme med +/- ??

Minus- mange utenlandske vikarer når jeg fødte i Juli.

Pluss:
Dyktige leger og ansatte. Følte meg trygg. Fikk dobbeltrom alene og mannen hos meg hele oppholdet. God mat og veiledning :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Minus- mange utenlandske vikarer når jeg fødte i Juli.

Pluss:
Dyktige leger og ansatte. Følte meg trygg. Fikk dobbeltrom alene og mannen hos meg hele oppholdet. God mat og veiledning :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg fødte i juli sist gang i Arendal, så skjønner hva du mener med utlandske vikarer... Men har nå termin i mai, og ønsker meg svært gjerne et dobbeltrom til meg og mannen<3

Føden i Kristiansand ligger jo litt til siden i forhold til resten av det virrvarret av et sykehus :P Jeg leverer mange gravide pasienter på føden i Kristiansand og det virker alltid så rolig og fint der, samt veldig hyggelige jordmødre som tar i mot. Kan du ikke be om en omvisning og samtale der?

Føden i Kristiansand ligger jo litt til siden i forhold til resten av det virrvarret av et sykehus :p Jeg leverer mange gravide pasienter på føden i Kristiansand og det virker alltid så rolig og fint der, samt veldig hyggelige jordmødre som tar i mot. Kan du ikke be om en omvisning og samtale der?
Jeg må det!
Hsr jo ikke peiling på hvor jeg skal gå inn eller hvilket bygg det er.. Derfor jeg hater kr.sand sykehus.. Er jo 100 bygg.. Men som jeg har forstått så er pasienthotell og barselhotel inne på selve sykehuset? I Arendal er de i samme gang.. Veldig praktisk..:)

Jeg er kjempefornøyd med "utlendingen" som var ferievikar i arendal sist jeg fødte. Hun var 100x bedre enn hun jeg hadde første gang. Kan du ikke ta en tur til krs for å hilse på så du vet hvor du ska

Back
Topp