Erfaringer - Emmaljunga understell med svingbare hjul

Babydream2022

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Påskeliljene 2022 ❤️
Septemberskattene 2023
Hvilke erfaringer har dere med understell til emmaljunga vogn med svingbare hjul?
Vet det er forskjellige å velge i. Men gjerne det outdoor understellet med svingbare hjul.

Sniker.

Vi har Lounge understell, og elsker det. Det er stødig, og svinger på femøren.

Vi har lounge understell, og har vært veldig fornøyd med det. Var i begynnelsen skeptisk til hvor godt det ville fungere ute på vinteren o.l. men det har ikke vært noe stort problem. Veldig deilig med svingbare hjul når man er inne i butikker eller andre trange steder.

Hvilke erfaringer har dere med understell til emmaljunga vogn med svingbare hjul?
Vet det er forskjellige å velge i. Men gjerne det outdoor understellet med svingbare hjul.

Jeg kjøpte Emmaljunga Nxt90. Vurderte outdoor-versjonen, men den har lufthjul og da risikerer man å måtte gjøre noe vedlikehold. Så jeg gikk for vedlikeholdsfrie gummihjul istedet, eller at ei på juliforumet ble fortalt av en butikkansatt at dempingen var veldig bra i gummidekkene også. Jeg kjøpte den brukt av ei som har kolikkbaby, og hun sa ungen ikke likte vognen fordi dempingen var for god. Kjipt for henne, men et godt tegn for min del!

Jobber på småbarnsavdeling i bhg og vil anbefale competition understell, punkteringsfrie hjul !! Lufthjul er et helvete å styre med når de punkterer.... Hehe

Hadde lounge understell på sist vogn (Emmaljunga tvillingvogn) og var veldig fornøyd med det. Deilig å kunne svinge så lett. Det er jo ekstra nyttig med tung tvillingvogn, men tenker gå for det samme understellet til enkelvogn denne gangen og. Fint å kunne låse hjulene ved f.eks snø. Punkterte 2 hjul i løpet av de 2+ årene vi brukte vogna, men det var verdt det siden punkteringsfrie føltes altfor hardt for vår del. Det var heldigvis lett å skaffe ny slange.

Back
Topp