Erfaringer Emmaljunga Scooter

PrinsOgPrinsesse Mamma

Elsker forumet
Har du erfaringer og dele ang denne vogna?
Har tenkt på den til eldste jenta mi på 16 mnd.
Kombivogna vi har blir for stor og tung.

Jeg har  den og er kjempefornøyd!! Litt lite bagasjebrett eneste, men ellers helt super og trille og god ligge/sovestilling, samt god skygge- hadde den med til syden ifjor, det gikk også helt greit, men litt tung og stor, så dette året skal jeg kjøpe en letter/mindre..

Jeg elsker den! Har brukt den fra Nora var ni mnd, den er perfekt som bruksvogn. Hun sover som en stein i den og sitter godt i den. Den er veldig lett å trille på all mulig slags underlag (bor i nordnorge og har trillet maaange mil i snø og slaps og generelt drittvær) og enkel å ha med å gjøre :)

Det eneste jeg synes er litt dumt med den er at det kan bli trangt rundt beina med stor tjukk vinterpose (vi har Voksi Classic dog, det er jo ikke den minste posen på markedet akkurat :P), fordi den hoftebøyla sitter fast. Mange synes ikke det er et problem leser jeg, men for oss ble det i trangeste laget. Det går fint, men det blir litt styr å få manøvrert ungen på plass i posen og være sikker på at hun ligger godt.

Men jeg anbefaler vogna definitivt :) Elsker den.

Så dette er også en vogn som kan brukes som sovevogn i barnehagen også ? =)

Tusen takk for erfaringer jenter, da blir det nok en sånn til snuppa. =)

Jeg bruker emmaljunga sportsvogna i barnehagen , men denne kan sikkert også brukes ja.. Den er jo åpnere enn en sportsvogn, så er mer utsatt for vind og vær i scooteren vs sportsdelen

Jeg har den... Elsker den :) Lett og god og liten når man slår den sammen..
I begyndelsen synest jeg det var et minus at man ikke kunne legge hellt ned ryggen, men nå ser jeg ikke på det som noe problem lenger :)

Jeg er strålende fornøyd med mine! Gode å trille og barnet sitter veldig godt. Vi har hatt voksi urban pose i og har ikke hatt store problemer med bøylen...
Har en hjemme og har hatt en som sovevogn i barnehagen, skal selge den som har vært sovevogn nå... Det er en svart og rosa 08 modell. Rop ut hvis det er interessant :)

Helt suveren for mitt bruk for øyeblikket. Bra plass for ungen og en solid og stabil vogn. God plass til pose om vintern. Har brukt Voksi Urban med lengste delen på min i mars (kjøpte den da). Anbefaler å ha fottrekk på høst/vinter ihvertfall. Veldig fornøyd. Mye vogn for pengene.Kjøpte min 2011 modell for 2490,- ny her i Fr.stad. + 520,- for fottrekk.

lite bagasjebrett, ikke full liggestilling og lav fotbøyle (den over fotene) slik at det blir trangt å stappe ben og poser nedi. Men veldig fin og god å trille.

Back
Topp