Erfaring med wish

Mest positive. Men husk for all del å les erfaringene til andre før du kjøper. Enkelte ting er veldig små i str iforhold til hva de ser ut som. Feks kjøpte jeg pute. Puta viste seg å være nøkkelringstr [emoji14] På bildet var den like stor som ett ansikt til en voksen [emoji14]

Har bare positive erfaringer. Men råder deg til å lese tilbakemeldinger enten det er på wish eller ebay

Appen gjorde meg sprø med alle masinga om tilbud. Foretrekker aliexpress, koster ca det samme, men mindre styrete.
Mange av selgerne er på begge stedene.

Appen gjorde meg sprø med alle masinga om tilbud. Foretrekker aliexpress, koster ca det samme, men mindre styrete.
Mange av selgerne er på begge stedene.

Bare å skru av i innstillinger den masefunksjonen. Kryss av for at du ikke vil ha reklame og varsler :-)

Bare å skru av i innstillinger den masefunksjonen. Kryss av for at du ikke vil ha reklame og varsler :-)
Jeg gjorde det, men så skrudde den seg på igjen. Etter at det skjedde noen ganger avinstallerte jeg hele greia. Spesielt siden jeg fant ut at det ble ca like billig på ali.

Jeg elsker wish, samme gjør gubben. Som blir nevnt ovenfor så burde du lese kommentarer!

Tusen takk for hjelpen:-) Tenker å bestille sånne hårsløyfer i ukike størrelser. Siden det er helt utenkelig billig, trnkte jeg å høre om det er noen her som har erfaring.

Får lese kommentarer og så legge inn en bestilling:-)

Jeg ville ikke bestilt leker i plast, klær med print på seg eller andre plastting som barn skal være i nærheten av grunnet farlige kjemikalier og giftstoffer. Det er ofte en grunn til at ting er billige dessverre.

Tester nettopp, og vil si at xl er ikke xl, i alle fall.

Les anmeldelser! Mannen har kjøpt mye og klærne er helt håpløse. Kjøper i str xl og så passer det meg som er M :p Bildene lyver ofte. Søsteren min kjøpte en cardigan som gikk ned forbi rumpa på modellen, men som var mye kortere i virkeligheten.

Har akkurat lagt inn min første bestilling der.

Konseptet virker enklere enn ebay føler jeg. Men varene har jeg ikke mottatt enda. Så om det er trygt vet jeg ikke :P

Wish er helt greit. Men frakt på så å si alt. Lønner seg å lese erfaringer om produktet. For puta som på bildet er like stort som ett menneskehode er egentlig en nøkkelringpute. [emoji23] Nedtur gitt.

Ellers har jeg fått det meste kjapt. Og liker at man får en felles regning på alt på mail.

Men jeg er gått helt over til ebay igjen for lenge siden. Syns strengt talt de er bedre på mye og ikke fraktpris på særlig der.

Jeg holder meg laangt unna, nok med ebay og aliexpress [emoji14]
Men min mor er wish bruker. Mitt inntrykk er att det er mye jalla, og de lekene hun kjøpte var særdeles høylytt!!

Back
Topp