Erfaring med White Leatherette(Emmaljunga)?

Lilium

Betatt av forumet
Er det noen som har/har hatt Emmaljunga i White Leatherette?

Jeg er nesten helt bestemt på Emmaljunga Mondial i white leatherette. Synes den er såå fin!! :-) Men er redd den blir fort stygg..
Har søkt endel på nett, og stort sett er folk fornøyde ser jeg :)
Tenker det er lett å vaske/tørke av flekker på "skinnet" men er litt bekymra for kantbåndene som er av stoff..
Litt kjedelig om en vogn til nesten 9000,- skal bli fort ødelagt og stygg..

Noen som vil dele sin erfaring med meg? :-)
Er kun intr i tilbakemeldinger fra folk som faktisk har kjennskap til den, og ikke som synes det er galskap å kjøpe hvit vogn men som aldri har vært borti en selv. For de har jeg allerede hørt nok fra ;)

Har vært skeptisk til hvit vogn, men etter å ha sett flere på finn.no og i full sving på byen i pen stand må jeg innrømme at det er lekkert!

Og til skinnet så finnes det slikt hvit skopussemiddel/krem hvis det skulle komme flekker på det materialet :)
Kanskje litt verre på tekstilet, men der er jo damprens effektivt.

Jeg har denne vognen i 2008 model og den ser så godt som ny ut :-) Kjempelett å holde ren, bare å dra en fuktig klut over så ser den like bra ut.

Så uten tvil vil jeg anbefale den vognen, veldig god å trille og god plass i den er det også :-)

Er det noen som har/har hatt Emmaljunga i White Leatherette?

Jeg er nesten helt bestemt på Emmaljunga Mondial i white leatherette. Synes den er såå fin!! :) Men er redd den blir fort stygg..
Har søkt endel på nett, og stort sett er folk fornøyde ser jeg :)
Tenker det er lett å vaske/tørke av flekker på "skinnet" men er litt bekymra for kantbåndene som er av stoff..
Litt kjedelig om en vogn til nesten 9000,- skal bli fort ødelagt og stygg..

Noen som vil dele sin erfaring med meg? :)
Er kun intr i tilbakemeldinger fra folk som faktisk har kjennskap til den, og ikke som synes det er galskap å kjøpe hvit vogn men som aldri har vært borti en selv. For de har jeg allerede hørt nok fra ;)

har den vognen selv og brukt den til 2 barn.. elsker den!! den er lett å fjerne flekker på og holder seg veldig bra. har aldri angret et sekund på kjøpet ;) om du er intressert (bor i bergen) så skal jeg selge hele vognen med søskenbrett, stelleveske, teutonia regntrekk, paraplyholder, odenwalder vognpose og koppholder til 3000kr! ;)

Har nettopp gått til innkjøp av den vognen. Kjøpte brukt men den er fin som ny :)
Var som deg i tvil med tanke på smuss og flekker som ville kunne sette seg i hvitfargen, men så leser man om alle fornøyde jentene som har brukt den til sine barn og er sååå fornøyd. Samme sa hun jeg kjøpte den av, være så lett å holde ren - bare vasket over med en våt klut.
Den er jo rålekker!!! :)

Vogna til vesla er vel beige leatherette eller noe sånt. Har hatt den siden 2010 da storebror brukte den. Ikke vært noe problem med flekker og vogna er kjempefin enda :)

Så gøy å høre gode erfaringer! :D Frister ikke akkurat mindre.. :P Spørs om vi drar å bestiller/kjøper en i morgen gitt ;)

har den vognen selv og brukt den til 2 barn.. elsker den!! den er lett å fjerne flekker på og holder seg veldig bra. har aldri angret et sekund på kjøpet ;) om du er intressert (bor i bergen) så skal jeg selge hele vognen med søskenbrett, stelleveske, teutonia regntrekk, paraplyholder, odenwalder vognpose og koppholder til 3000kr! ;)

Bor i Trøndelag, så det blir desverre for langt unna.. Men takk for tilbudet :)

Jeg har også denne, er SUPER fornøyd. Kan jo vaske av eventuelle flekker :-)

Jeg har den også, og som du skriver er det ikke noe problem med flekker på skinnet.Kjempe lett å vaske bort. Er naturligvis ikke like enkelt på stoffet inni, men når jeg så at de mørke vognene likevel var lyse inni var valget enkelt Eneste steden den har blitt litt skitten er der hvor du holder når du skal ta av bagdelen, men om man husker på det går det fint ann å få den av med å kun holde på skinnet også. Har ikke akkurat gått inn for å få den ren igjen heller, for det var først nå etter 9 mnd. at det begynte å plage meg og da byttet vi til sportsdel :)

Stelleveske i white leatherette er derimot bare tull! Skinnet på den er greit nok, men det er en haug av hvite kantebånd i stoff som blir ekstremt raskt skittene. Etter 8-9 mnd. så min så fæl ut at jeg sluttet å bruke den :p

Ellers elsker jeg vogna vår! Om du "tåler" en litt stor vogn så er dette virkelig en drømmevogn i mine øyne. Den er en fryd å trille, og jeg har trillet mye på grus og snø/slaps uten problemer. Det at den er hvit var også utrolig praktisk i sommer varmen. Opplevde aldri at den føltes klam inni selv om den sto midt i solsteiken.

Lykke til med vognkjøpet, jeg er sikker på at du blir fornøyd! :)

Vi har hvitt skinn på emmaljunga citybagen. Synes den er veldig enkel og holde ren og skulle ønske vi valgte det på sportsbagen og når(samboer ville ikke). Den er i sort stoff og vanskeligere og holde ren synes jeg.

Back
Topp