Erfaring med vognpose?

Beks

Andre møte med forumet
Heisann!

Vi er heldig og har en tante som vil kjøpe vognpose fra Voksi til oss. Hun anbefaler urban, men de som jobber der vi kjøpte barnevognen sier Explorer er mye mer gunstig for vestlandsklima.

Har noen av dere erfaringer med noen av de, eller helt andre dere mener er mye bedre?
 
Vet ikke forskjellen men hvis urban har gnidelås på begge sider vil jeg anbefale en pose med glidelåsen fremme, da det er mye mer praktisk og enklere.
 
Vi er godt fornøyd med Voksi city (vinterpose i dun med kun glidelås på midten), men nå bor jeg en plass med ordentlig vinter med snø og kuldegrader, så mulig det er dårlig kombo med vestlandsvær?
 
Vi er kjempefornøyde med Voksi City i vestlandsklima til storebror. Helt gull i bhg! Veldig lurt med glidelås midt foran. Urban har glidelås i siden, noe jeg tenker er mye mer upraktisk.
 
Takk for innspill! :happy: Glidelås på siden har Explorer også, så da bør vi kanskje kikke etter noe helt annet..
 
Takk for innspill! :happy: Glidelås på siden har Explorer også, så da bør vi kanskje kikke etter noe helt annet..
Ja veldig greit med glidelåsen foran både når man skal ta ut barnet og hvis man ønsker luftig og barnet vil ha armene ut eller lignende. Vi kjøpte en brukt odenwalder på finn etter at vi fikk urban i gave...veldig fornøyd med odenwalder. Ikke alltid merkene som skrikes høyest er de beste. Lykke til med jakten
 
Back
Topp