Erfaring med Ubbi bleiebøtte?

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har funne en kjempe kul oransje bleiebøtte,men fy for en pris:eek: bare å prøve å overtale mannen..tror nok det lønner seg over tid med tanke på at man slipper spesialposer, men stor invistering. Noen som har erfaringer med den?☺

Har ikke erfaring, men alle jeg kjenner sier at bleieskift har vært totalt bortkastet, at det har vært lettere å bare gå ut med søpla med en gang. Mulig denne blir annerledes enn de andre?

Skal helt klart ikke ha bleiebøtte. Totalt unødvendig. Kjøp hundebæsje poser. Det gjør jobben!

Syns bleiebøtte var praktisk sist så kommer til å bruke det nå også☺

Skal helt klart ikke ha bleiebøtte. Totalt unødvendig. Kjøp hundebæsje poser. Det gjør jobben!
Hiver du de rett i dunken etterpå da? Eller i søppelet på kjøkkenet?

Hiver du de rett i dunken etterpå da? Eller i søppelet på kjøkkenet?
Den gang hadde jeg søppelbøtte med lokk på badet som de havnet i (bodde i blokk). Når de ligger i hundepose som er knytt igjen, så lukter det svært lite og nesten ingen ting. Så tok vi bare hele posen med søppel med ut neste gang vi skulle ut. Men om jeg hadde hatt dunk rett utenfor døren, så ser jeg ikke problemet med å hive de der.

Jubbu85: Har du ubbi bleiebøtte?☺

Jeg bruker gratisbøtta fra Barnas Hus til storesøster.. Fungerer fint her og holder på "lukten". Har sett på Ubbi-bøtta selv, men orker ikke bruke såå mye på ei bleiebøtte...

Jeg bruker gratisbøtta fra Barnas Hus til storesøster.. Fungerer fint her og holder på "lukten". Har sett på Ubbi-bøtta selv, men orker ikke bruke såå mye på ei bleiebøtte...

Såg på utregningen i forhold til refiller og fant ut at den plutselig ikke er så dyr likevel☺ over tid i alle fall:p

Vi har den fra barnas hus, har brukt den i snart et år så den blir stående :) bestiller refil på ebay.

Back
Topp