Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal helt klart ikke ha bleiebøtte. Totalt unødvendig. Kjøp hundebæsje poser. Det gjør jobben!
Hiver du de rett i dunken etterpå da? Eller i søppelet på kjøkkenet?Skal helt klart ikke ha bleiebøtte. Totalt unødvendig. Kjøp hundebæsje poser. Det gjør jobben!
Den gang hadde jeg søppelbøtte med lokk på badet som de havnet i (bodde i blokk). Når de ligger i hundepose som er knytt igjen, så lukter det svært lite og nesten ingen ting. Så tok vi bare hele posen med søppel med ut neste gang vi skulle ut. Men om jeg hadde hatt dunk rett utenfor døren, så ser jeg ikke problemet med å hive de der.Hiver du de rett i dunken etterpå da? Eller i søppelet på kjøkkenet?
Jeg bruker gratisbøtta fra Barnas Hus til storesøster.. Fungerer fint her og holder på "lukten". Har sett på Ubbi-bøtta selv, men orker ikke bruke såå mye på ei bleiebøtte...
Ingenting er bedre enn det!Såg på utregningen i forhold til refiller og fant ut at den plutselig ikke er så dyr likevel☺ over tid i alle fall