Erfaring med svært lite symptomer i graviditet nr 2 eller 3+?

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Venter mitt tredje barn, og på samme tidspunkt med de to forrige så hadde jeg allerede spydd i to uker til nå. Nå er jeg nesten ikke kvalm, og kjenner ingenting i brystene.

Har noen erfaringer med stor forskjell på symptomer fra tidligere graviditeter? Har begge kjønn fra før. Er åpen for både gode og dårlige erfaringer

Følger denne, siden jeg har samme opplevelse :hilarious:

Jeg har nettopp motsatt erfaring, dvs. kraftigere symptomer som debuterer tidligere for hver gang... den ene graviditeten uten symptomer endte i SA i uke 6-7. :sorry:

Kor lang av stand er det mellom barna? Eg har følt meg betre i dei svangerskapa eg har hatt best ernæringsstatus. Kor mykje overskudd og kor mykje kvile eg får har også påverka. Mest sliten i svangerskap nr.2 og 5.

Kor lang av stand er det mellom barna? Eg har følt meg betre i dei svangerskapa eg har hatt best ernæringsstatus. Kor mykje overskudd og kor mykje kvile eg får har også påverka. Mest sliten i svangerskap nr.2 og 5.
Mellom b1 og b2 er det 21 måneder, og mellom b2 og b3 blir det 18 måneder.

Barna sover godt, men det gjør ikke jeg. Har nå vært syk en stund og sover minimalt, mellom 30 minutter og 3 timer i døgnet på grunn av hoste. Vært sånn i over en uke, men allikevel blir jeg bare litt kvalm om det går for mange timer uten mat. Har yngste enda hjemme, men han er veldig rolig og sover mye, leker for seg selv og krever ikke bæring. Så jeg sliter meg ikke ut med han akkurat

Veldig forskjellig ved hvert barn, og klør meg i hodet og lurer på hva som avgjør det :bag:

For meg har ikke kjønn hatt noe å si mht kvalme, heller ikke ømme pupper, utflod, cravings, bekkenløsning (!)

Nr 1 Jente - mye kvalme
Nr 2 gutt - lite kvalme
Nr 3 gutt - mye kvalme og bekkenløsning fra tidlig av og 3 mnd etter fødsel
Nr 4 jente - lite kvalme
Nr 5 gutt - langvarig kvalme selv på medisiner.

Helt tilfeldig

Veldig forskjellig ved hvert barn, og klør meg i hodet og lurer på hva som avgjør det :bag:

For meg har ikke kjønn hatt noe å si mht kvalme, heller ikke ømme pupper, utflod, cravings, bekkenløsning (!)

Nr 1 Jente - mye kvalme
Nr 2 gutt - lite kvalme
Nr 3 gutt - mye kvalme og bekkenløsning fra tidlig av og 3 mnd etter fødsel
Nr 4 jente - lite kvalme
Nr 5 gutt - langvarig kvalme selv på medisiner.

Helt tilfeldig
Fint å se svar fra noen med mye erfaring! Symptomene var litt forskjellig i mine to tidligere svangerskap, men allikevel sterke på hver sin måte. Hadde en liten kjemisk i mellom der jeg ikke rakk å kjenne noe som helst.

Hvilke år er barna født? For å se aldersforskjellen

Fint å se svar fra noen med mye erfaring! Symptomene var litt forskjellig i mine to tidligere svangerskap, men allikevel sterke på hver sin måte. Hadde en liten kjemisk i mellom der jeg ikke rakk å kjenne noe som helst.

Hvilke år er barna født? For å se aldersforskjellen
06,08,19,22,25

Venter mitt tredje barn, og på samme tidspunkt med de to forrige så hadde jeg allerede spydd i to uker til nå. Nå er jeg nesten ikke kvalm, og kjenner ingenting i brystene.

Har noen erfaringer med stor forskjell på symptomer fra tidligere graviditeter? Har begge kjønn fra før. Er åpen for både gode og dårlige erfaringer
Spydde med nr 1 og nr 2. Ikke med nr 3. Forskjellen er kjønnet.

Back
Topp