Erfaring med stormberg

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Mannen har vært på outlet og handlet på egenhånd, noe jeg setter velsig pris på og ble veldig fornøyd med.

Han har handlet vinterdress, 2delt vintersett og en del fleece/superundertøy til minste på 20mnd.

Noen erfaring med dette? Er dette gode klær til barnehagebruk eller bør dette bli til hjemmebruk. Jeg er sær og går som regel for reima så har null erfaring[emoji848]

Jeg har bare vært fornøyd med Stormberg. Har ikke hatt det i vinterdress, men andre klær som fleece og joggedresser.

Jeg har bare Stormberg til meg selv og er superfornøyd med det [emoji4]
Sliter med passform på mini, men har noe fleecetøy i det og det er helt greit.

Meeen, jeg føler ikke at det er så humla stor forskjell på fleece heller da, så lenge det ikke skal være vindtett [emoji85]

Har 2 delt vintersett fra Stormberg til skolebarnet og vi er veldig fornøyde.

Jeg har bare Stormberg til meg selv og er superfornøyd med det [emoji4]
Sliter med passform på mini, men har noe fleecetøy i det og det er helt greit.

Meeen, jeg føler ikke at det er så humla stor forskjell på fleece heller da, så lenge det ikke skal være vindtett [emoji85]

Fleece er nok likt uansett ja[emoji23]

Passformen lurte jeg litt på. For mini er er jo ganske smal, liker reima fordi de er lette. Men denne stormbergdressen virker mer stiv om du skjønner.

Fleece er nok likt uansett ja[emoji23]

Passformen lurte jeg litt på. For mini er er jo ganske smal, liker reima fordi de er lette. Men denne stormbergdressen virker mer stiv om du skjønner.

Mikk-line har best passform til vår supersmale.
Men de er myke da, ikke like myke som reima, men det har jeg inntrykk av at det ikke er noe som er! Til og med POP er stivere liksom [emoji85]

Har vært fornøyd med det vi har hatt i stormberh ja

Har hatt mye stormberg, ikke noe å utsette på det.

Har mye Stormberg og er fornøyd. Spesielt regntøyet er skikkelig bra.

Back
Topp