Erfaring med Renault Espace?

Fimle

Glad i forumet
Vi venter tredjemann, og kunne hatt bruk for en bil med litt større plass enn hva vi har nå. :)
Noen som har erfaring med Renault Espace?

Ingen erfaring selv, men kanskje noen som har?
Dytter opp tråden for deg :)

Vi kjøpte en brukt 2004 modell når vi skulle ha nr 3. Den gikk i 8 måneder med UTALLIGE problemer for så å koke så mye at motoren ble totalt ødelagt og bilen som kostet en del 1000 måtte skrapes. Problemet: Renault hadde glemt å bytte vannpumpe samtidig som de byttet registerreim. Da den var kjøpt brukt og de ikke hadde dokumentasjonen i orden ble det ingen forsikringsak heller.

HÅPLØST!!!

Selve bilen størrelse og muligheter er perfekt men Renault er kjent for motor og elektriske problemer som fører til at motoren til slutt streiker (fikk vi beskjed om på verkstedet som tok en titt på bilen i etterkant) så ville holdt meg unna den og heller valgt noe annet!

Jeg kommer aldri til å kjøpe fransk bil igjen. Jeg har en Peugeot, og det er så mye styr med den. Og ting som sambo i utgangspunktet skulle kunne ha fikset får han ikke til fordi alt krever eget verktøy. Skitbil,

Vi så på den da vi skulle bytte, og fant ut at det har vært en historie med veldig mye motortrøbbel. Med unntak av én modell, hvor motoren var produsert av Nissan (kommer ikke på hvilken, men det kan googles). Vi endte opp med Peugeot 807, som er en fantastisk romslig familiefrakter. 3 fullverdige seter bak, og 2 enkelt uttakbare seter helt bak.

Har hatt den. Bilen kunne finne på å stoppe uten videre midt på hovedveien. Skjedde flere ganger. Motoren kokte på langturer.

Enden på visa ble at verkstedet tok den inn før hundrede gang og skulle reparere men da sa vi til de at de kunne beholde den og at vi ville heve kjøpet,noe vi fikk.

Makan til møkkabil!

Dette er noen år siden da, så skal ikke uttale meg om nyere modeller :p

Oi oi, ser det ikke sies så mye positivt om denne bilen. :p
Tusen takk for svar alle sammen! :)
Jeg likte størrelsen og plassutnyttelsen på denne bilen, men jeg vil ikke risikere å kjøpe noe som det bare blir problemer ut av! Da får jeg jakte videre etter den perfekte bilen! ;)

Generelt dårleg erfaring med Renault! Møkka fransk drit ;) Me solgte vår Renault og kjøpte Ford Galaxy når me måtte ha større bil.

I sånn 5-kan-gjerast-om-til-7-seter-størrelse kan eg gjerne slå eit slag for Citroën C4 Grand Picasso. Verd å vurdere den og, viss du først ser etter bil på den størrelsen. Vi har ein 2007-mod som vi er veldig happy med så langt. Har berre hatt den sidan juni då, men den har oppført seg eksemplarisk, har veldig god plass og fire seter med isofix.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp