Erfaring med POMPdeLUX?

OH RLY?

Forumet er livet
Har du eller noen du kjenner det? Blir veldig glad om noen har noe mening om nettbutikken, party eller salg :) send gjerne PM hvis du vil da jeg har muligheten til å starte men ikke er helt sikker enda.

Har handlet på party og i nettbutikken. Utrolig fine klær som holder lenge. Litt store i str.
De fineste/kuleste plaggene blir utrolig raskt utsolgt, iløpet av et par uker, så det er liten vits i å booke party 5 uker etter den nye kolleksjonen har kommet. 

jeg har handla endel tøy på et party (til liten gutt). Syns det var utrolig mye fint til jenter, og litt mindre men likevel veldig fint til gutt. Prisene var fine syns jeg.. men når det ble presentert som sett så ble jeg liksom lurt til å kjøpe mer :) Kvaliteten ser litt halveis ut etter første vask(andre vask, første bruk). Noen knapper har dette av og noen ting har endret litt fasong/str.. men mulig det er gubbens feil som ikke var klar over at det ikke måtte brukes skyllemiddel??? Han fulgte i det minste gradeanvisningen.. Men alt tøyet virker ellers av god kvalitet da.. og jeg liker detaljene i hvert plagg.. som knapper, lommer, osv

også fikk vi (som jeg var på party med) også høre at klærne var stoooore i størrelsen.. glad jeg ikke trodde helt på det og kjøpte samme str som jeg kjøper på hm og andre steder..

Tusen takk for svar!

Fler?

Veldig god erfaring

Har veldig god erfaring med nettbutikken, varene kom kjempefort!
Og elsker klærne =)

Klærne er helt ok, ikke dårligere enn Hm og disse. Ikke ille pris heller.

Har ikke opplevd at de er shabby etter et par vask. ;)

Heller ikke at de er store i størrelsen, heller det motsatte faktisk. Snuppa er ikke fire enda, og vi måtte opp i 116 på noen plagg for å få de store nok.

Hva party angår, så syns jeg det er veldig lite attraktivt både for Vertinne og konsulent. Man har 15% fortjeneste, og du skal selge mye på et Party for at det skal være en ok timebetaling.

Til egne barn får man handle til 40% rabatt, gaver til 20% rabatt, men der ligger det en begrensning på hvor mye.

Vertinnen får lite for å holde Party, bare 5% av totalsummen det handles for, i avslag på sin egen ordre. Så for å få en vertinnegave som er verdt litt, si 500 kr, må man altså ha gjester som handler for 10.000 kr. Er ikke alle som får til det. Mulig jeg er bortskjemt med gode Vertinnegaver og vertinneprogrammet gjennom Tupperware, der Vertinna i tillegg til vertinnegaven, får gaver ut ifra hvor mye salg det er også, men som sagt syns jeg det settes liten pris på vertinnen.

Og sant som en annen sier her, det blir fort utsolgt.. Nå åpner ikke nettbutikken før to uker etter lansering sv ny kolleksjon, men når 60 konsulenter alle booker Party den første kvelden, forsvinner det allikevel mye. Og etter at nettbutikken er åpnet, er det ikke noe poeng å ha demo.. Har ikke vært k hvertfall. Så det er en kort karriere... :p

Tuuuusen takk for svar, det avgjorde alt for min del, hehe!

Læidy Bla Bla skrev:
Har du eller noen du kjenner det? Blir veldig glad om noen har noe mening om nettbutikken, party eller salg :) send gjerne PM hvis du vil da jeg har muligheten til å starte men ikke er helt sikker enda.

Elsker pompdelux!!!! emoticon Har handlet mye, og er storfornøyd med både service, kvalitet og design.

Jeg syns klærne er nydelige, og de ser mer luksuriøse ut enn de er. Prisene er ikke verst, men det ser ganske dyrt og fint ut. Syns jeg. Jeg var på et party, og konsulenten gikk gjennom alle klærne. Det tok en evighet, og var ikke så veldig interessant. Jeg har en gutt på 10 mnd, de fleste klærne var til jente. Ville heller bare gått og sett selv. Så neste gang bestiller jeg nok bare på nettet. Men hvis du er på party, så er det nok sannsynlig at mye er utsolgt som de andre skriver her. Men hvis du følger litt med på nettet kan du kanskje få tak i det. Noen sender klær i retur, og de kolleksjonene selgerne har, blir lagt ut for salg i nettbutikken når homepartysesongen er over.

Eg likar klærne, men hadde ikkje gidda hatt party. Eg pleie "sitta klar"  når dei nye kolleksjonane kjem ut, skal du få det du vil ha må du handle omtrent med ein gang dei legg de ut. 

Veldig lite hensiktsmessig å drive party som kun har skikkelig vareutvlag to veker i året liksom.... 

Elsker klærne!!!! Både jente- og gutteklærne.

Jeg har bare handlet på nettbutikk og sitter som andre klar akkurat i det ny kolleksjon legges ut. De fineste klærne går med en gang!

Party har jeg liten kjennskap til, men har mange venninner i Danmark som er helt partygale når det kommer til PDL. Holder party samme dagen kolleksjonen kommer og booker neste kolleksjons party så fort de har mulighet.

Prøvde å kjøpe et sett der nå, men når jeg legger varen i kurven så synes den ikke og får beskjed at min handle kurv er tom?

Læidy Bla Bla skrev:
Tuuuusen takk for svar, det avgjorde alt for min del, hehe!

Hva ble avgjørelsen? Nysgjerrig jeg ja! hehe..

Blir nok ikke forhandler nei, synes profitten blir for liten med tanke på at man må betale for å være med på kurs i oslo (tur retur og hotell) og at man ikke får mer profitt av det man selger. Men klærne er fantastisk fine, så jeg kommer til å bestille derfra når høstkolleksjonen kommer :)

Liker veldig godt klærne deres :)

Har klær som man ikke selger over alt, kjempe nydelige jente klær iallefall og bra kvalitet på klærne :) Kjøpte til mellomste på et party som nå minste har tatt over :)

Back
Topp