Erfaring med Phillips avent matlagingsmaskin?

2moms

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Noen som har denne og kan anbefale?

Vedlegg

• 8710103727750_PHILIPS_SCF875_02_RFT__15082708tu_F.jpg
    8710103727750_PHILIPS_SCF875_02_RFT__15082708tu_F.jpg
    58,2 KB · Visninger: 19
Har den og syns den var heeeelt uunnværlig og genial i starten, beholderen er litt liten hvis man skal lage veldig store porsjoner :) er glad jeg kjøpte den og brukte den veldig mye, kjekt med lite oppvask og den er veldig brukervennlig.
Bruker den fremdeles til å lage fruktmos, men nå spiser min mest vanlig mat - er 1,5 :)

Har den og syns den var heeeelt uunnværlig og genial i starten, beholderen er litt liten hvis man skal lage veldig store porsjoner :) er glad jeg kjøpte den og brukte den veldig mye, kjekt med lite oppvask og den er veldig brukervennlig.
Bruker den fremdeles til å lage fruktmos, men nå spiser min mest vanlig mat - er 1,5 :)

Takk for svar :) Det var godt å høre at du er fornøyd med din :D Da tar jeg sjansen og kjøper den :D

Må si meg enig med denne ja! [emoji3]

Back
Topp