Erfaring med Philips Avent babycaller?

Dansejente

Elsker forumet
August 2018
Januarlykke 2020
Noen som har erfaring med Philips Avent babycaller??
Eller er det fortsatt anbefalingene om Neonate som er best? Eller andre formeninger?!?

Vi har Philips avent babycall. Hatt den i 5 år og er veldig fornøyd med den.

Takk for svar. Det må jo være en god pekepinne at den er solid når den nå har vart 5 år for dere [emoji4]

Har en som er 7 år gammel, men ikke prøvd å lade den nå. Tenker batteriet antagelig uansett er slitent etter mange år uten bruk. Den virket veldig fint den gang.

Ikke fornøyd med den vi kjøpte for ca 3 år siden. Begge ladere har blitt ødelagt, så må styre med å bytte batterier stadig. Og den viser ikke temperatur eller batteristatus. Men den nye typen ser fin ut da. Men vurderer neonate hvis vi skal ha ny.

Var ikke fornøyd med Avent babycall i 2008, men mye har jo såklart skjedd siden den gang. Har gått for Neonate denne gangen - hører bare godt om den.

Har to stk. En kjøpt i 2012, den er fantastisk å i daglig bruk :) [emoji1360] kjøpte en ny til lillesøster, men den er ikke like bra. Batteriet er dårlig, men ellers funker den jo helt OK. Den blir bare brukt til dagsoving ute, så gjør nytten sin liksom. Men nå har jeg ( jepp, JEG [emoji85])rota vekk foreldreenheten til den dårlige, så da får jeg kjøpe en ny [emoji23][emoji1360]

Hadde DENNE til de andre to. Den hadde sikkert funket fint fortsatt, men vi kastet den siden ledningen var ødelagt.

Nå har ikke jeg noe erfaring med brystpumper fra før, men er veldig fornøyd med denne, verdt penga sine og superenkel å rengjøre

Back
Topp