Erfaring med Phenergan?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Da er jeg hjemme igjen etter helgas "hotellopphold" på sykehuset, kan ikke få sagt nok om hvor god servicen har vært der :D Ble syv liter væske intravenøst på meg før jeg fikk reise hjem tidlig i ettermiddag :)

Fikk med meg en resept på Phenergan, da hverken Afipran eller Postafen har hatt effekt, og lurer på om det er noen av dere som har erfaring med denne? :)

Ikke brukt det men bruker postafen, redder hverdagen her. Men måtte gi der litt tid før der virket. Postafen i kombinasjon med nok søvn og hvile !! Lykke til

Syns zofran hjelper bedre enn phenargan mot kvalme....men herregud å få phennargan var som å komme til himmelen for jeg fikk endeligt sove igjenn:-)
Mange som bruker den som sovemd og kvalmestillende.
Er veldigt induviduellt hvordan di virker,men prøv å se...forhåpentlivis hjelper di deg for kvalmen:-) klem

Synes phenergan virket mye bedre enn Afipran ;)
Blir kanskje bittelitt mer trøtt av den, men det var den verdt :P
Husker første dosen jeg fikk prøve intravenøst, fikk beskjed om å ordne meg for natta først og godt var det for jeg kjente meg nesten dritings etter å ha fått den! Men i tablettform blir det altså ikke like voldsomt ;)
Kvalmen snudde for meg etter phenergan, gikk 2 uker ca så hadde jeg faset den helt ut og kvalmen var borte ;)

Da er jeg hjemme igjen etter helgas "hotellopphold" på sykehuset, kan ikke få sagt nok om hvor god servicen har vært der :D Ble syv liter væske intravenøst på meg før jeg fikk reise hjem tidlig i ettermiddag :)

Fikk med meg en resept på Phenergan, da hverken Afipran eller Postafen har hatt effekt, og lurer på om det er noen av dere som har erfaring med denne? :)

Jeg bruker den også :) fikk det når jeg var innlagt. Men syns virkningen er ikke like bra lengre :(

Back
Topp