Erfaring med pergotime?

Så vidt jeg har lest i avisen er det produsenten Merch (var det riktig stavet?) som har besluttet at det norske markedet ikke skal få lengre...
Såpass ja. Da må jeg vel nesten komme meg på apoteket og hente ut de fire eskene mine så fort som mulig, mens jeg fortsatt har sjansen [emoji3] takk for tips, rart at ikke gynekologen nevnte dette da han skrev ut resepten...
 
Såpass ja. Da må jeg vel nesten komme meg på apoteket og hente ut de fire eskene mine så fort som mulig, mens jeg fortsatt har sjansen [emoji3] takk for tips, rart at ikke gynekologen nevnte dette da han skrev ut resepten...

Jeg hamstret nettopp fire esker selv :p

Har inntrykk av at ikke alle leger har fått med seg dette dessverre, så blir nok en overraskende overgang til Letrozol for en del over nyttår.

Her kan du forresten lese om det i VG. Saken er fra november og notatet om Pergo kommer et stykke nedi der:
http://www.vg.no/forbruker/helse/kreft/rekordmangel-paa-medisiner-i-norge/a/23830481/
 
Jeg hamstret nettopp fire esker selv [emoji14]

Har inntrykk av at ikke alle leger har fått med seg dette dessverre, så blir nok en overraskende overgang til Letrozol for en del over nyttår.

Her kan du forresten lese om det i VG. Saken er fra november og notatet om Pergo kommer et stykke nedi der:
http://www.vg.no/forbruker/helse/kreft/rekordmangel-paa-medisiner-i-norge/a/23830481/
Supert, takk igjen. Hva skulle man gjort uten vennlige og oppmerksomme sjeler her på forumet [emoji4]
 
Jeg fikk eggløsning på første doble kur. Ble gravid pp 3 første gangen og på 1 pp andre gangen,mistet dog begge! Det skal ikke ha noe med pergo å gjøre og har derfor hamstret de resterende eskene på resepten jeg og. Ble et skikkelig hormontroll og det er litt slitsomt, men gjør det lett igjen ;-)
 
Jeg har nesten lik historie. MA i fjor og uregelmessig EL etter dette. Er på andre kuren med Pergo (men traff ikke med aksjer på EL første runde) nå er jeg 10 DPO og ser ut som jeg er gravid [emoji173]️
 
Hei.

Dette er mitt første innlegg.

Jeg var hos gynekolog i dag og fortalte min historie og hvordan jeg har det.

Jeg hadde en MA på denne tiden av året i fjor. Vi prøvde igjen noen måneder etter, og jeg er enda ikke gravid.

Jeg har hatt uregelmessig menstruasjon og trodd gang på gang at jeg har vært gravid. Dette har tatt knekken på meg, jeg hadde aldri trodd å det å prøve igjen etter et tap skulle være så tungt. Jeg har vært deprimert, gått ned i vekt, sluttet å være sosial og tok ikke vare på meg selv.

Gynekolog sa at alt så bra ut med eggstokker og alt, men har gitt meg tre runder med pergotime som jeg skal ta i dag 5 i syklus til dag 10, 2 tabletter. Jeg må også komme innom og ta blodprøver mellom dag 20-22 i 2 sykluser.

Om jeg ikke blir gravid innen tre måneder skal han sende meg videre til flere tester, kikkehull av egglederene.

Han sa også jeg vil få ultralyd i uke 8 om jeg blir gravid igjen. Jeg er så lykkelig akkurat nå at han gir meg så god oppfølging. Kan ikke beskrives hvor glad jeg er.

Det jeg lurer på, hvordan var deres erfaring med pergotime?
Har fått resept på pergotime selv, så lurer på det samme! Leit å lese om erfaringen din, håper det står bedre til med deg nå! :)
 
Da har det seg sånn at mandag morgen før jeg hadde tenkt å hamstre inn pergotime. Testet jeg for å være sikker, og jammen kom det positivt svar. Kunne ikke bedt om en bedre adventsgave :angelic:

Med andre ord trenger ikke jeg pergotime :happy:
Men tusen takk for alle svar. Og lykke til videre til dere andre som er prøvere, en dag sitter spiren for dere også!!

received_10157906062720551.jpeg
 
Da har det seg sånn at mandag morgen før jeg hadde tenkt å hamstre inn pergotime. Testet jeg for å være sikker, og jammen kom det positivt svar. Kunne ikke bedt om en bedre adventsgave :angelic:

Med andre ord trenger ikke jeg pergotime :happy:
Men tusen takk for alle svar. Og lykke til videre til dere andre som er prøvere, en dag sitter spiren for dere også!!

Vis vedlegget 212611
Gratulerer så mye!! Har du prøvd lenge? :D
 
Jeg brukte det da jeg ble gravid med første. Enkel kur.
Har prøvd det igjen nå, men hadde lite oppfølging i forhold til kuren. Ble ikke gravid da.

Fikk så Letrozol. Ble gravid på den, men endte i sa 6+0.

Så nå prøver vi videre.
 
Back
Topp