Erfaring med pannetermometer?

Vi har sånn pannegreie :) vwldig fornøyd med den. Tror det handler om å kjøpe en skikkelig en :) den vi har er kjøpt på apoteket og kostet vel 899,- mener jeg å huske, de hadde flere helt ned til 199,- så mulig du får hva du betaler for :)
Vår koster også over 800 den dyreste de hadde ;)
Har ikke målt rett temperatur enda..
 
Synes det er heilt greit! Får kanskje ikke helt eksakt på temperaturen, men en liten indikasjon iallefall. Asså veldig greit når hun ligger å sover, så slipper å vekke henne for å ta temperaturen! Men sant at jo flere ganger du trykker/sjekker, jo flere ulike svar får du!

Min skal taes i tinningen da, og ikke i panna :)
 
Jeg har dårlig erfaring.... Blir like klok a å legge hånda på panna på dem som av det termometeret vi hadde i alle fall!
 
Vi har et pannemål. Det er ikke eksakt, men det er godt nok. Trenger jeg eksakt måler jeg rektalt, men det er bra nok
Jeg måler begge tinningene og er det avvik (utover små desimaler) gjentar jeg.
 
Legen hos oss brukte det! Målte 3 grader feil! Ungen hadde 39.7 når vi dro hjemmefra, 15 min seinere hos legen hadde han visstnok 36.5 og når vi kom hjem hadde han 39.7 igjen :p
 
De suger!!!

Øretemp er mye bedre. Men til små barn under to ville jeg gått for rektalt termometer.
 
Ja, veldig fornøyd! Kostet rundt en 400,- på apoteket.
 
Har pannemål som jeg ikke stoler på. Viser fakrisk mest rett når jeg måler med den i øret :p men likevel ikke helt rett.

Soler bare på rektalt men skal kjøpe skikkelig øremål..
 
Back
Topp