Erfaring med Neonate BC8000DV

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere.
Vi vurdere sterkt å kjøpe den nyeste versjonen til Neonate babycall. BC8000DV med kamerafunksjon. Har sett på flere babycalls med kamerafunksjoner, men virker som de fleste får dårlige anmeldelser. Spesielt de som skal kobles til Wifi får dårlige anmeldelser fordi de faller ut av dekningen og piper og lager lyder når de mister signalet.

Derfor tenkte vi kanskje å gå for en av de vanlige robuste babycallene som stort sett får gode anmeldelser og heller blåse litt i at det ikke er wifi og app, men fortsatt er et kamera. Men det står så utrolig lite om modellen BC8000DV på nettet, den er ikke engang nevnt på neonate sine sider. Så håper virkelig noen av dere har den og er superfornøyd så vi kan slå oss til ro og endelig få kjøpt noe. Så vidt jeg har skjønt er jo også fordelen med denne at den kan brukes på soverommet så vel som på tur i vogna, da det er noe de andre kamera-babycallene ikke kan da kameraene er store, fastmonterte eller avhengi av wifi ??
 
Jeg lurer litt på det samme. Aner ikke hva vi skal velge, men har hørt og lest at man ikke bør kjøpe disse som kobles på nett pga de kan hackes...
 
Jeg vet dessverre ikke noe om kameraet du nevner, men lurte på om du har sett på et kamera som heter Luvion? Vi har en av (de eldre) modellene og er veldig fornøyd. Har to monitorer og en skjerm som viser begge kameraene. Det er ikke wifi. I våre monitorer kan man bruke batteri hvis man ønsker, sånn at man ikke er avhengig av strømledning hvis man f.eks vil ha den liggende ute i vogna. Tenkte bare å si dette i tilfelle det hjalp deg noe på vei i babycallverden.
 
Vi har en vanlig avent babycaller som vi bruker døgnet rundt. Men vi har også en kamera/WiFi basert. Den piper ikke når den mister dekningen, men jeg får en alarm på telefonen min når det skjer. Syntes det er supert å ha den! Kan tørre å dusje om kvelden når mini har lagt seg når jeg får følge med samtidig:p
 
Back
Topp