Erfaring med Nøstebarn?

Det pleier å være et stort salg på varene som har gått ut av sortimentet, som oftest i april/mai :) Ellers pleier det å være noen runder med salg på enkelte varer i løpet av året, vi var nettopp ferdige med et salg på alle klær med striper for eksempel. Nå er det julekalenderen som gjelder :) det er også fri frakt på nettbutikken frem til jul, det kan jo være verdt å merke seg dersom man ikke bor i nærheten av en butikk :)

Legg merke til at jeg fortsatt sier vi, det er jo bare to år siden jeg slutta å jobbe der ;)
Hva er din erfaring, er det bedre å kjøpe i butikken på salg eller på nettet, blir det kanskje for mye folk og rot i butikken når salget starter? Jeg har ikke vært i Nøstebarn butikken ennå, men det er ikke lagt unnå. Begynner dere med 25-30% eller mere eller det er ingen regel her? ;)

Hva er din erfaring, er det bedre å kjøpe i butikken på salg eller på nettet, blir det kanskje for mye folk og rot i butikken når salget starter? Jeg har ikke vært i Nøstebarn butikken ennå, men det er ikke lagt unnå. Begynner dere med 25-30% eller mere eller det er ingen regel her? ;)

Ofte kan det være like greit å handle på nettet den første salgsdagen, men de siste årene har serveren gått konk ganske fort ;) det kommer seg alltid igjen da! Det er ingen regel på hvor mye de enkelte varene er satt ned, det ble oftest satt en fastpris per varegruppe før hvertfall.

Når du sier det, kan det godt stemme at salget er enda tidligere, sånn rundt februar :-) Jeg husker ikke helt jeg, men det pleier å bli godt annonsert, selv om de ikke går ut med det før kvelden før :-)

Back
Topp