Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel var hun da hun startet?Hvilket doseringsregime?
Mellomste ble satt på et opplegg fra st Olavs (av fastlegen. Men utskrift derfra) med ganske mange poser. (obs. Det regimet var for movicol. Junior er halv styrke så vi måtte ta dobbelt så mange) det var fire så seks så åtte så ti poser for dagen tror jeg.
Det kom sånn rundt dag 5 mener jeg å huske.
Siden har hun tatt en pose for dagen. Det et litt fast, men på to blir det for løst.
Det var nå i vår. Så hun er og var 6 år gammel. Og ca 17 kg, tror grensene muligens gikk mer på vekt enn alder men mulig jeg husker feil.Hvor gammel var hun da hun startet?
Glad i melk her og, så skal prøve med detVi blander med melk, men nå eeelsker gutta mine melk da. [emoji5]️
Biola jordbær eller saftHva blander dere med?
Hun vil ikke drikke det her når jeg blander med vann. Har en liten skvett eplejuice oppi.
Noen tips til å få en 2-åring til å drikke det?
Blir litt mye juice om jeg skal blande hver dose med det føler jeg.
Hva blander dere med?
Hun vil ikke drikke det her når jeg blander med vann. Har en liten skvett eplejuice oppi.
Noen tips til å få en 2-åring til å drikke det?
Blir litt mye juice om jeg skal blande hver dose med det føler jeg.
Klarte å få i henne mesteparten, men yoghurt blir nok testet i morgen tidligLegen tipset om å blande det i yoghurt og det funket supert her[emoji2] fikk mye drikke ved siden av.