• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Erfaring med medisiner?

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Hei:)

Tok dere hormonstimulerende sprøyter ( f. Eks menopur, gonal f, puregon, bemfola)
SAMME dag/ kveld som dere tok ovitrelle?

Mistenker at helgen kommer litt brått på,( helgestengt porsgrunn)
Og har som regel hatt 3 dager xtra på medisin. UL til mandag , så da kan det jo fort bli helgen som blir aktuelle dagen
Typisk uflaksen min

Jeg tok bare EL sprøyta den kvelden, for egga var store nok :)

Jeg sluttet med Menopur og Gonal-F dagen før Ovitrelle på mine forsøk. Har begge gangene hatt uttak på mandag, og da har siste FSH-sprøyte blitt tatt fredag, Cetrotide lørdag morgen, Ovitrelle lørdag kveld og medisinfri søndag. Uttal mandag [emoji5]

Samme som de over, tok ikke ovitrelle og puregon samme dag/kveld :)

Siste dose puregon dagen før ovitrelle[emoji5]

Det hun over sa :D

Du skal jo ikke sette ovitrelle på eget initiativ, det er jo de som skal bestemme det uansett?

Nei, jeg får beskjed imorgen vil jeg tro. Da er det første ul etter 8 dager med sprøyter.
Var bare noe jeg satt og lurte på nå i helgen, og jeg husket ikke fra forrige gang ;)
Skal på ul nr 2 i morgen og får vel dommen når ES skal settes :) Ikke mange dagene i forskjell på oss :) Masse lykke til :)

Da kan jeg faktisk svare tilbake her.
Joda, man kan få beskjed om å ta BÅDE hormonstimulerende og ovitrelle samme kvelden;)
Dem fant 16 follikler idag , med god størrelse:)
Onsdag blir det bemfola/ menopur / ovitrelle:)

Skal på ul nr 2 i morgen og får vel dommen når ES skal settes :) Ikke mange dagene i forskjell på oss :) Masse lykke til :)
Jeg hadde 16 follikler idag, og mye tyder på mange modne, for hadde xtremt tykk slimhinne. Da produserer man mye østrogen 14 av dem var over 10mm. Så blir medisin frem til onsdag og uttak til fredagen:)
Masse lykke til på ul

Back
Topp