Erfaring med Medicus i Trondheim?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
...Da vil jeg høre din erfaring med dem :)Skal dit i mårra på ul :)

Jeg også var der, veldig positivt overraska over kompetanse, vennlighet og lokalene :) bare hyggelige mennesker som lett trakk på smilebåndet og virkelig var der for å gjøre besøket hyggelig. (Skulle vel nesten bare manglen med de prisene :p ) men ja, veldig bra! :D

Jeg også var der, veldig positivt overraska over kompetanse, vennlighet og lokalene :) bare hyggelige mennesker som lett trakk på smilebåndet og virkelig var der for å gjøre besøket hyggelig. (Skulle vel nesten bare manglen med de prisene :p ) men ja, veldig bra! :D

Snoker fra juli :)
Signerer dette!!! Kjempebra plass, gled deg :D

Tusen takk damer :) Nå gleder jeg meg iallfall :) Var der på GU kontroll etter fødsel sist, og var veldig fornøyd med den biten iallfall.

Medicus er helt topp!
Vår lille i magen er til takket være dem.
Og for noen hyggelige ansatte! Vi begge ble så utrolig godt tatt vare på gjennom hele prosessen og i ettertid:)

Så bra:)
De tar virkelig vare på pasientene sine:)

Bra du hadde en god opplevelse :) de er kjempeflinke der, da vi var der ga legen til og med medisinske råd til mannen ( som ikke er i nærheten av å være gravid, bare hudproblemer). Kom til og med løpende ut i gangen med masse papirer han hadde printer ut til mannen da vi hadde gått, vedrørende den hudgreia hans :p så de gjør mye for pasientene sine :D

Hadde jeg hatt godt med penger skulle jeg jammen tatt hele oppfølginga hos dem :)

Back
Topp